Otvoreni uredi (tzv. open plan) zamišljeni su kao prostor koji će zaposlenike poticati na interakciju i suradnju, no praksa je pokazala suprotno, piše The Conversation.
>>>10 likova koje ćete naći u svakom uredu
Iako ih doslovno ništa ne priječi da razgovaraju, novo istraživanje pokazalo je kako ljudi u otvorenim uredima provode 73 posto manje vremena pričajući, a korištenje e-maila poraslo je preko 67 posto.
Pozitivno je što je otvorenost prostora dovela do boljeg surađivanja među zaposlenima, u posljednja dva desetljeća rast je bio 50%, a ljudi su također zadovoljniji jer imaju podršku od strane kolega.
No s druge strane raste i nezadovoljstvo zbog nedostatka privatnosti i lošije koncentracije na zadatke, pokazuje istraživanje. Rezultat manjka fokusa je pak pad produktivnosti, a javlja se i osjećaj ljutnje i zamjeranja prema kolegama, zbog čega ljudi izbjegavaju komunikaciju.
>>>Biljke u uredu dobre za prevenciju bolnih očiju
Zaključak je kako bi kompanije trebale svojim zaposlenicima omogućiti opcije, da imaju fokus i privatnost, ali također mogućnost suradnje i komunikacije.