Priča o Overseasu još nije završila i pitanje je kada i kako će se problemi s nedostavljenim paketima riješiti. Telegram je od korisničke službe Overseas Expressa saznao nekoliko stvari. Naime, član Telegramove redakcije htio je locirati svoj paketić koji je trebao biti dostavljen uoči Božića, ali je dobio odgovor da je predan kooperantima i da lociranje paketića više nije briga Overseasa.
Na sva pitanja – može li se koristiti službeni tracking UPS-a i kada se može očekivati dostava – iz službe za korisnike odgovarali su da je paket kod kooperanata. Također, odbili su odgovoriti tko su kooperanti, piše Telegram.
>>>Zbog Overseasa mnogi ostali bez božićnih poklona, problemi s dostavom krenuli i prije
U međuvremenu bijesni komentari građana ne prestaju. Iako je UPS raskinuo ugovor s Overseasom, suradnja traje još do siječnja. Overseas Express pokušava se ispričati i navodno traži način kako se odužiti korisnicima.
Ne mozemo utjecat na lošu politiku @OverseasExpress prema ljudima kojima dostavljaju pakete no mozemo utjecati na tvrtke koje ih koriste. Stoga molim @eKupi @Mango i druge koji suradjuju s njima da pogledaju kako se odnose prema paketima tako odnose i prema Vasim klijentima. pic.twitter.com/xiN6zTAk8b
— Ilija Vidovic (@Ilija_Vidovic) December 9, 2017
- Iskreno se ispričavamo svim našim korisnicima kojima, unatoč svim naporima, nismo uspjeli na vrijeme isporučiti naručene pakete uoči blagdana. S 20 godina iskustva u dostavi pošiljaka pripremili smo se na značajan rast prometa u vrijeme blagdana, ali nam je stigao višestruko veći broj paketa od najavljenog. U takvoj situaciji i s iznimnim naporima svih zaposlenih u kompaniji te angažiranjem dodatnih dostavljača bilo je nemoguće isporučiti sve pakete na vrijeme, poručuju iz Overseas Expressa, a prenosi Večernji list.