Aktualno
StoryEditor

Pet koraka da osigurate poslovnu reputaciju kakva se samo poželjeti može

06. Svibanj 2018.

Najvažnija vrijednost u karijeri koju imate nisu vaše tehničke vještine, stupanj obrazovanja ili titula koja dobro zvuči. Nisu to ni vaša poznanstva ni poslovni odnosi. Najvažnija je reputacija, piše The Ladders.

U svakom poslu, ljudi će se zapitati imate li ono što je potrebno za obavljanje zadataka i možete li „izaći na kraj“ s različitim vrstama ljudi. Bit će više nego zaintrigirani ako se uz to možete nositi i s krizama i nevoljama. Da biste preuzeli kontrolu nad vlastitim profesionalnim ugledom, trebate više od dobre svakodnevne izvedbe. Razmislite o sljedećim učinkovitim postupcima koji će poboljšati vaš ugled i vjerodostojnost na radnom mjestu:

Ne idite nespremni

Priscilla, zaposlena u marketingu, bila je uzbuđena što je pozvana na sastanak voditelja odjela kojem se divila. U to vrijeme, zaokupljena svojim projektima u tijeku, vrlo je kratko pogledala unaprijed poslane materijale prije sastanka. Po dolasku na sastanak postavila je niz jednostavnih pitanja na koje bi lako pronašla odgovor da je pažljivo pročitala materijale prije sastanka. Kratka interakcija ispred moćne i utjecajne skupine dovela je da ju vide kao vrlo loše pripremljenu. Razmislite o pripremi kao o iskazivanju poštovanja prema vašoj publici.

Budite dosljedni

Jeste li ikada radili s nekim tko je bio osobito promjenjivog raspoloženja navodeći vas na pitanje koji karakter ćete dobiti na određeni dan? Kada vas kolege gledaju na taj način to ih frustrira i odvraća od vašeg znanja i talenta. Stručnjakinja za leadership i autorica Selena Rezvani objašnjava kako se radeći na jednom projektu susrela s pouzdanom, ugodnom i učinkovitom asistenticom u projektu, koja je odrađivala i mnogo više od svojih zadaća i onoga što je zamoljena. Njezina je dosljednost u svakom trenutku, od e-mailova, do sastanaka - čak i govorne pošte – navela autoricu da pomisli "ova žena neće dugo biti u toj ulozi".

>>>Kako održati kvalitetan i uspješan poslovni sastanak?

Držite se svojih obećanja

Ponekad, u želji da dokažemo našu vrijednost novim ljudima, previše se obvezujemo i nismo u stanju ispuniti obećano. Zamislite umrežavanje s istomišljenikom, postavljanje planova za zajednički projekt, a zatim vam se ta osoba nikad više ne javi. Možda je lako previše obećati, ali vrlo je teško vratiti reputaciju kada nekoga dovedete u zabludu. Nemojte gubiti vrijeme i energiju ljudi tako što ćete preuzeti obveze koje nećete ispuniti.

Ne držite u sebi Ako ne pokušate s prijavom za posao na višoj poziciji, ako se osjećate kao varalice koje zapravo ne zaslužuju posao i naslov ... pogodite kako će vas drugi vidjeti? Temelj odličnog ugleda je vjerovanje da imate nešto za podijeliti s drugima i doprinijeti. Bez ovog osnovnog sastojka, možete letjeti pod radarom, a da nikada ne stvorite dovoljno ‘buke‘ da vas primijete.

Ne žalite se

Fizzah Jafri, izvršna direktorica u tvrtki Morgan Stanley, za knjigu Pushback, objasnila je kako bi trebali rano artikulirati svoj prigovor. Percepcija osobe koja stalno negoduje obično se održi. Budite poznati kao konstruktivni mislilac. Razmislite li o nekim kolegama kojima se divite, shvatit ćete da većina njih zna kako svoje ideje i primjedbe oblikovati s taktom, a što je još važnije - rješenjem ili prijedlogom za poboljšanje. Ogovaranje i nepridržavanje osnovnih pravila vašeg radnog mjesta svakako može potkopati vašu vjerodostojnost. Morate upravljati karijerom poput upravljanja poslovnim projektom. Ako nešto našteti vašoj vjerodostojnosti, preuzmite odgovornost za taj pogrešan korak ili napravite sve što možete da bi se problem riješio.

20. studeni 2024 06:31