Prodaja u segmentu limuzina niže klase (D segment) u stalnom je padu na europskom i hrvatskom tržištu. Doduše nakon desetljeća čistog minusa, u posljednje četiri godine brojke pokazuju stagnaciju. Glavni ‘ubojica limuzina‘ su SUV-ovi, ali kao i sve u životu, mode se mijenjaju, a i sve strože ekološke norme govore u prilog klasičnih vozila. Peugeot se nakon privremene odsutnosti iz tog segmenta odlučio vratiti na velika vrata. Njegov adut nosi naziv 508, ali iako nosi istu brojku, nema mnogo toga zajedničkog s prethodnikom.
Izgled coupea
Peugeot je igrao na radikalnu kartu i odlučio tržištu ponuditi vrlo atraktivan dizajn. Ako bi trebalo naći jednog konkurenta na tržištu, onda bi to bio VW Arteon. Odmah je jasno da je riječ o limuzini s coupe izgledom. Druga zanimljivost je da je novi model čak 17 centimetara kraći od prethodnika, a visok je samo 140 centimetara. Određene konture novog modela jasno podsjećaju na jednu od legendi iz Sochauxa, a to je verzija 504 coupe iz sedamdesetih godina. U svakom slučaju Peugeot ima što pokazati i čime se ponositi kada je u pitanju izgled novog modela. U unutarnjem prostoru dizajneri nisu išli u neke radikalne poteze, već su jednostavno kopirali instrumentnu ploču postojećih modela i dodali veliki ekran u sredini središnje konzole. Peugeot od modela 208 njeguje upravljač iznimno malih dimenzija koji je jako dobro prihvaćen.
Oprema za ‘poslovnjake‘
Peugeot 508 dolazi s četiri razine opremljenosti: Active, Allure, GT Line i GT. Treba naglasiti kako već i osnovni paket ima stvarno bogatu opremu i bit će više nego dovoljan za potrebe jednog poslovnog vozila, ali i za obiteljska putovanja. Oprema Active u Hrvatskoj je trenutno dostupna isključivo uz najslabiji dizelski motor.
Ponuda motora svodi se na dva benzinska i dva dizelska motora. Unatoč pritiscima, sigurni smo kako će upravo osnovna dizelska izvedba od 130 konja u Hrvatskoj biti i najprodavanija. Početna cijena u opremi Active tog modela iznosi 205.971 kunu. To je ujedno i jedini Peugeot 508 s ručnim šesterobrzinskim mjenjačem, dok ostali imaju automatski s osam brzina. Jači dizel od 160 konja dolazi s opremom Allure i stoji 255.540 kuna. Slabiji benzinac sa 180 konja također u opremi Allure stoji 250.312 kuna, a najjača izvedba sa 225 konja u opremi GT stoji 309.329 kuna.