Philips, svjetski lider u području rasvjete izdvojio je svoja inteligentna svjetlosna rješenja pod novim imenom Signify, postavši time zasebna kompanija izlistana na burzi. S početkom ove godine, sve Philipsove podružnice u svijetu nastupaju s imenom Signify, čime je započela nova poslovna strategija razvoja pametnih svjetlosnih rješenja.
Predstavljanje novog brenda održano je u četvrtak na multimedijalnom događanju u zagrebačkom kinu Europa, gdje je kroz priču o svjetlosti prikazano kako je kompanija u gotovo 130 godina dugoj povijesti, preko niza inovacija – od proizvodnje prve žarulje sa žarnom niti do razvoja komunikacije putem svjetla, izrasla u najveće ime na tržištu rasvjete.
- Danas više ne kupujemo samo rasvjetna tijela, nego svjetlosna rješenja koja nam život čine ugodnijim, praktičnijim i sigurnijim. Svjetlo je postalo inteligentan jezik koji nam omogućuje prijenos poruka i prikupljanje podataka, njime upravljamo bez prekidača i žice, što u mnogočemu nadilazi proizvodnju žarulja i svjetiljki. Naši proizvodi i dalje ostaju Philips, no pametna rješenja kojima ih povezujemo i nadograđujemo odlučili smo izdvojiti i objediniti pod novim imenom Signify, objasnila je regionalna direktorica za Signify Martina Šimić Baranović.
Svoje platforme Signify nudi za svaku tržišnu nišu gdje kontinuirano ulaže u inovacije potvrđujući to s više od petnaest tisuća registriranih patenata. Umrežavanje pametnih svjetlosnih rješenja gradovima omogućuje veću sigurnost, učinkovitost i energetsku održivost, inteligentna rješenja u industriji povećavaju produktivnost i sigurnost radnika istovremeno smanjujući troškove, dok takvi sustavi u trgovinama olakšavaju snalaženje kupaca među policama putem njihovih pametnih telefona. Signifyjeva rješenja za osvjetljavanje domova s paletom od 16 milijuna boja njihov su najprodavaniji proizvod koji se može sinkronizirati s glazbom, igrama i filmovima.
Uz brojne svjetske znamenitosti koje obasjava Signifyjeva inovativna rasvjeta, poput piramida u Gizi, atenske akropole, Eiffelovog tornja i Buchkingamske palače, njihova rješenja implementirana su i na prepoznatljivim lokacijama u Hrvatskoj, kao što je Hendrixov most u Zagrebu te dizalice dvaju brodogradilišta u Puli i Rijeci, pretvorene u takozvane svjetleće divove.
Signify pod svojim brendom objedinjuje najjača svjetska imena na području rasvjete kao što su Philips (proizvodi za profesionalnu rasvjetu i rasvjetu doma), Modular i Luceplan (međunarodni brendovi u arhitektonskoj rasvjeti, usmjereni na vrhunski dizajn proizvoda), ColorKinetics (omogućava kreativna rješenja u mnoštvu boja i oblika, usmjerena na dizajn najljepših svjetskih zgrada, spomenika i umjetnina) te Interact, platformu za umreženu rasvjetu koja sve navedene proizvode spaja s kontrolama, programima, mrezama stvarajući pametna rješenja.
Sam Interact, pak, pokriva različite segmente tržišta od pametne rasvjete grada (Interact City), preko sustava za pretvaranje spomenika i mostova u umjetnička djela ili oblik komunikacije (Interact Landmark), sporta (Interact Sports) pa sve do pametnog rješenja za osvjetljavanje vašeg doma, nazvanog Philips Hue koji nudi i opcije sinkroniziranja svjetla s glazbom, igrama i filmovima.