Digitalni stručnjaci iz hrvatske tvrtke Trikoder dobili su novo fizičko okruženje za stvaranje virtualne stvarnosti. U moderno dizajniranim uredima Trikodera radi više od 70 mladih i visokoobrazovanih zaposlenika koji, kako kažu iz tvrtke, pripremaju vrhunske digitalne proizvode koristeći najnaprednije tehnologije. Nove urede i njihov moderan izgled potpisuje dizajnerica Jelena Havelka iz tvrtke Havelkadesign, a cilj uređenja, kako se doznaje, bio je već na prvi pogled dočarati suvremen i kreativan duh koji obilježava Trikoder.
Trikoderova vizija tehnološkog napretka u novoj eri digitalne komunikacije oslikava se u ambijentalnim karakteristikama interijera. Prozračnost kojom odiše cijeli prostor metaforički odražava transparentnost komunikacije, dok veliki otvoreni prostori u kontrastu malih niša reflektiraju važnost timskog rada, uz poštivanje individualnosti, ističe Havelka.
- U Trikoderu rade iznimno mladi ljudi, prosjek godina je 31, a drago nam je da se među većinom muškim razvojnim inženjerima, dizajnerima i ‘data scientistima‘ uklopilo i desetak žena. Svi oni rade na nekoliko najvećih web sustava u regiji te ‘cuttting edge‘ inicijativama i digitalnim uslugama koje se temelje na kompleksnim AI tehnologijama, pa smo tako željeli urban i moderan stil koji će ih okruživati u uredima - pojasnio je Goran Rubčić, glavni izvršni direktor Trikodera i dodao da je siguran da će nastaviti inovativno razmišljati i rasti zahvaljujući novom prostoru koji ima dizajnerske asocijacije na digitalni svijet i pomalo ekstravagantno uređenje u zajedničkim prostorima, ali poštuje navike onih zaposlenika koji se ipak ponekad žele izdvojiti iz većeg ‘open-space‘ prostora.
Također, Rubčić ističe da im je bilo važno stvoriti ugodno poslovno okruženje jer prate trendove koji vladaju među mladima kao posloprimcima, pa i potencijalnim zaposlenicima, s obzirom da se radi o iznimno konkurentnom dijelu tržišta rada.
Osim financijskih benefita u Trikoderu ističu da svojim zaposlenicima osiguravaju edukacije, bilo da se radi o plaćenim troškovima za konferencije, razumijevanju za vlastito dodatno obrazovanje, mentorstvu ili razmjeni znanja. Zaposlenici mogu birati žele li raditi od kuće, imaju fleksibilno radno vrijeme, no zahvaljujući dobroj organizaciji i poslovnim procesima, naglašavaju da su sretni jer nije uobičajeno raditi prekovremeno. Zanimljivo je kako mladi ‘digitalci‘ cijene i brojne naizgled manje prednosti, kao to da u lijepe urede mogu doći u neformalnoj odjeći, dovesti i svog psa, imaju vrhunsku računalnu opremu, garažu, kuhinju, besplatnu kavu, Playstation i stolni nogomet, ali i slobodu ako izvan ureda moraju obaviti neku privatnu obavezu.
U Trikoderu ističu da su oni web, mobile i data science tvrtka koja ispunjavaju potrebe klijenata u praćenju i oblikovanju tehnologije prema njihovim potrebama jer nova era digitalne ekonomije pred njih postavlja drugačije standarde poslovanja, a ostat će ispred konkurencije iskorištavanjem dostupnih poslovnih mogućnosti kroz tehnologiju. Jedan od najboljih primjera, smatra Rubčić, je usluga foto-prepoznavanja kao dio Njuškalove aplikacije za predaju oglasa na mobilnim uređajima, a razvili su je Njuškalov odjel Product developmenta, članovi Styria Data Science tima te tvrtke Trikoder i Undabot. Radi se o jedinstvenom rješenju temeljenom na strojnom učenju kroz više milijuna oglasa na Njuškalu, a korisnicima omogućava brzo i točno pozicioniranje predmeta u pripadajuću kategoriju, na osnovu fotografiranja kroz Njuškalo aplikaciju. Foto-prepoznavanje predmeta je jedinstvena primjena umjetne inteligencije na globalnom tržištu oglasnika, a razvili su je hrvatski stručnjaci prateći najnaprednije tehnološke trendove.