Francuski div industrije luksuzne robe Hermes u petak je izvijestio o skoku prodaje u drugom ovogodišnjem tromjesečju za 7,2 posto, na 1,45 milijarde eura, ponajviše zahvaljujući „pozitivnom zamahu“ u Aziji.
U prvih šest mjeseci prihodi te kompanije dosegnuli su 2,9 milijardi eura, što je povećanje od 5 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje.
Rast prodaje veći je nego u prvom tromjesečju ove godine, kao i od onog ostvarenog u cijeloj 2017.
>>> Hermes zaobišao ‘maloprodajnu apokalipsu‘, ostvario dobit od 1,2 milijarde eura
Za razliku od high street modnih brandova, koji trpe zbog onog što analitičari nazivaju "maloprodajna apokalipsa" odnosno od ulaska on-line divova u maloprodaju zbog čega pada promet u klasičnim trgovinama, Hermes je u tom razdoblju ostvario rast broja klijenata u svojih trgovinama za 11 posto.
"Rast prihoda potaknut je nastavkom zamaha u svim poslovnim segmentima i geografskim područjima. Azija nastavlja ostvarivati zadivljujuće rezultate, s pozitivnim zamahom u kontinentalnoj Kini i cijeloj regiji,“ stoji u priopćenju.
Izvršni direktor Hermesa Axel Dumas telefonski je novinarima rekao kako je očekivao da će polugodišnji rezultati poslovanja biti „blizu rekordne razine dosegnute u prvoj polovini 2017.".