Aktualno
StoryEditor

Prihodi Samsonitea poskočili zahvaljujući povoljnim turističkim trendovima

30. Kolovoz 2018.

Proizvođač putnih torbi Samsonite International SA izvijestio je o skoku prihoda u prvoj polovini godine zahvaljujući povoljnim trendovima na turističkom tržištu, upozoravajući ipak na neizvjesne geopolitičke i makroekonomske izglede u ostatku godine.

Neto prihodi na razini grupe poskočili su u prvoj polovini godine 16,6 posto, na 1,85 milijardi dolara. Kada se isključe promjene valutnih tečajeva, uvećani su 12,9 posto.

U kompaniji ističu da su dvoznamenkasti rast prihoda bilježili u svim regijama u kojima posluju, pri čemu se najsnažnijim skokom (za 17 posto kada se isključe promjene valutnih tečajeva) izdvaja Latinska Amerika, a a slijede Azija (14,4 posto) i Europa (11,4 posto).

>>>Lošinjska Jadranka ostvarila milijun noćenja i planira nove investicije

Ključni brend Samsonite zabilježio je rast prihoda za pet posto a American Tourister za 24,2 posto. Brend Tumi bilježio je stopu rasta od 16,6 posto, zahvaljujući snažnoj prodaji u Sjevernoj Americi, Aziji i Europi.

U najvećem proizvođaču putnih torbi u svijetu ističu da su uvjeti trgovanja u ovoj godini zasada povoljni, naglašavajući snažan rast tržišta putovanja i turizma.

- Cilj nam je zadržati taj zamah u ostatku godine, istaknuo je u priopćenju objavljenom u srijedu navečer izvršni direktor Kyle Gendreau.

>>>Veliki pad dobiti Gorenja u prvoj polovici godine

- Valja pritom upozoriti da su svjetski geopolitički i makroekonomski izgledi danas više obilježeni neizvjesnošću no što je bio slučaj prije samo nekoliko mjeseci, naglasio je Gendreau.

Neto dobit kompanije smanjena je u prvoj polovini godine 18,7 posto, na 67,8 milijuna dolara, što u kompaniji objašnjavaju negotovinskim otpisom odgođenih troškova financiranja.

Kada se isključi taj otpis, neto dobit bila je veća 28,8 posto, navodi se u izvješću. Operativna dobit porasla je 24,5 posto, na 201,8 milijuna dolara.

>>>Sberbanku u drugom kvartalu dobit porasla 16 posto na 2,7 milijardi eura

- Brend Tumi sada je u potpunosti integriran u grupu te se okrećemo jačanju njegova rasta na globalnoj razini, posebno na azijskim i europskim tržištima gdje je trenutno nedovoljno prisutan, rekao je Gendreau.


Pratite nas na društvenim mrežama [mks_social icon="facebook" size="48" style="square" url="https://www.facebook.com/lider10media/" target="_blank"][mks_social icon="linkedin" size="48" style="square" url="https://www.linkedin.com/company/lider-press-dd/" target="_blank"][mks_social icon="twitter" size="48" style="square" url="https://twitter.com/lider_press" target="_blank"][mks_social icon="instagram" size="48" style="square" url="https://www.instagram.com/lider.media/" target="_blank"]

 


 

 

23. studeni 2024 03:57