Četiri ponude pristigle su za izvođenje radova na projektu "Razvoj multimodalne platforme u Luci Rijeka i povezivanje s kontejnerskim terminalom Jadranska vrata (Rijeka Brajdica)", procijenjene vrijednosti 237 milijuna kuna bez PDV-a, od čega će se dio financirati iz EU fondova, izvijestila je u četvrtak HŽ Infrastruktura.
Otvaranje ponuda za projekt punog naziva "Razvoj multimodalne platforme u Luci Rijeka i povezivanje s kontejnerskim terminalom Jadranska vrata (POR2CORE-AGCT) – Rekonstrukcija željezničkog kolodvora Rijeka Brajdica i izgradnja intermodalnog kontejnerskog terminala Brajdica", održano je u srijedu, 6. prosinca, a riječ je o zajedničkom projektu Lučke uprave Rijeka i HŽ Infrastrukture.
>>>10 milijuna eura za modernizaciju pruge Škrljevo – Rijeka – Jurdani
Ukupna vrijednost projekta je 35,6 milijuna eura, pri čemu udio HŽ Infrastrukture iznosi 26 milijuna eura. Za projekt je osigurano europsko sufinanciranje iz Instrumenta za povezivanje Europe (CEF) u iznosu od 85 posto ukupne vrijednosti projekta, odnosno 30,26 milijuna eura, a jedan je od projekata osuvremenjivanja riječkog prometnog čvora.
Njime će se rekonstruirati željeznički kolodvor Rijeka i izgraditi intermodalni kontejnerski terminal Brajdica. Tako će se izgraditi 328 metara nove obale te 50.000 metara skladišne površine.
Završetkom izgradnje udvostručit će se kapacitet skladištenja kontejnera. Rekonstrukcijom željezničkog kolodvora Brajdica realizirat će se plato za pripremu kontejnera prije ukrcaja, odnosno iskrcaja s vagona, čime će se stvoriti preduvjet za bržu i efikasniju manipulaciju prognoziranih budućih količina tereta, koja se za cijelu Brajdicu kreće do 600.000 TEU godišnje (kontejnerska jedinica za teret, jedan TEU iznosi do 20 tona). Nakon odabira najpovoljnije ponude slijedi potpisivanje ugovora s izvođačem.