Svi prilazi Splitu u ponedjeljak prijepodne bili su blokirani, jednaka situacija bila je i u Solinu, Omišu i Makarskoj. Nevjerojatne gužve i kolone vidljive su na Google Mapsu, a prometni čepovi na potezu od Splita do Makarske doslovno su se spojili u jedan, javlja tportal.
Za prelazak udaljenosti od samo šezdesetak kilometara bilo je potrebno i više od tri sata.
>>>Za urbanu aglomeraciju Split namjerava povući gotovo 490 milijuna eura
Dvije prometne točke na nesuđenoj splitskoj obilaznici (Solin i Stobreč) po mjerenjima Hrvatskih cesta službeno su najopterećenije u državi, a s ljetnim prosječnim dnevnim prometom od preko 60 tisuća vozila pretekle su čak i čvor Lučko. Stobreč je od Lučkog prometniji čak i kad se mjeri prosječni promet na razini cijele godine, dok Solin tek neznatno zaostaje. Unatoč tome, Split je jedini veći grad u Hrvatskoj koji još uvijek nema cestovnu zaobilaznicu.
>>>Vlada na splitskom području podupire tri infrastrukturna projekta vrijedna skoro 3 milijarde kuna
Na nedavnoj sjednici Vlade usvojeni su prijedlozi da se strateškim projektima proglase prometnica Solin - Omiš, zatim probijanje tunela kroz Kozjak i otvaranje novog izlaza s autoceste te uređenje novog pristupa trajektnoj luci u Splitu, koja godišnje bilježi preko pet milijuna putnika.
Za ove se projekte čeka europske novce.