cargo-partner je nedavno krenuo s novim i učinkovitijim sustavom koji osigurava maksimalnu stabilnost za osoblje i klijente
cargo-partner pruža servis i usluge vezane za informacijsku logistiku u današnje digitalno doba, tvrtka uz svakodnevne procese oslanja se na širok raspon programa i aplikacija. SPOT “Visibility & Collaboration” je platforma koju cargo-partner koristi za upravljanje transportnim i logističkim procesima uz potpunu transparentnost svojim klijentima, što je samo jedan dio slagalice. Naime, cargo-partner ima kompletnu ponudu aplikacija i programa, od interne dokumentacije i upravljanja kvalitetom do računovodstvenih procesa, dakle u potpunosti osigurava cjelokupnu uslugu potrebnu za vođenje svakodnevnih operacija.
Impresivna činjenica je da je info-logističar nedavno preselio cjelokupni aplikacijski sustav u novo okruženje bez prekida usluge. Nova platforma kojom dirigiraju softveri donosi brojna poboljšanja i omogućuje cargo-partneru da svojim klijentima osigura uslugu bez zastoja.
Neprekidna usluga
Prethodni, statičniji pristup oslanja se na namjenske poslužitelje za namjenske zadatke. Nova platforma koristi jednokratne virtualne poslužitelje, što znači da svaki od približno 100 poslužitelja može obraditi bilo koji zadatak. Kada je jedan poslužitelj ugašen, drugi preuzima, čime se umanjuje mogućnost zastoja poslužitelja, te ujedno sprječava prekid usluge. Budući da su ti virtualni poslužitelji smješteni u privatnom oblaku cargo-partnera, osigurana je maksimalna sigurnost podataka.
Lag-free izvedba
Ograničenja računalne snage mogu uzrokovati zaostajanje i nestabilnost, stoga je nova infrastruktura cargo-partnera osigurala da sustav automatski dodjeljuje dodatne resurse kada više korisnika radi na platformi. Ova poboljšana skalabilnost pomaže u izbjegavanju zagušenja i osigurava održavanje istih razina brzine i performansi, bez obzira koliko je korisnika online.
Neprimjetna nadogradnja
Kontinuirane optimizacije bitan su aspekt IT operacija cargo-partnera i nužne su kako bi ostale konkurentne i pružile najbolju moguću uslugu klijentima. Međutim, svaka nadogradnja snosi rizik od nepredviđenih problema ili privremene nedostupnosti usluge. Novo softversko okruženje cargo-partnera omogućuje pokretanje nadogradnji, što znači da sustav automatski detektira neuspjele usluge i reagira učitavanjem prethodne verzije programa. Stoga se zadaci održavanja i nadogradnje mogu obavljati bez prekida za unutarnje i vanjske korisnike.
Stefan Krauter, izvršni direktor cargo-partnera, objašnjava motivaciju za prelazak na dinamičniju platformu:
“U našem ubrzanom i visoko konkurentnom poslovnom okruženju potrebno je djelovati jednako brzo i bez alternativa, s naglaskom na unapređenje i prilagodbu novim tehnologijama. Zahvaljujući dobro osmišljenom, agilnom procesu razvoja s jasnim komunikacijskim linijama, pravilnim planiranjem i intenzivnim testiranjem, cargo-partner sada radi sa novom pouzdanom poslovnom aplikacijom! "
Kao korak napretka, IT timovi cargo-partnera trenutno rade na implementaciji rješenja za pohranu u oblaku, premještanjem svih postojećih baza podataka na novu platformu. To će osigurati poboljšanu otpornost na kvarove na hardveru i rezultirati daljnjom poboljšanom pouzdanošću i stabilnošću osoblja, kupaca i partnera cargo-partnera.