Broj ljudi u SAD-u i Kanadi koji svakodnevno koriste Facebook smanjio se između trećeg i četvrtog kvartala prošle godine, što je prvi takav kvartalni pad u povijesti kompanije, javlja CNBC.
Uporaba Facebooka u Sjevernoj Americi proteklih godina nije se značajnije mijenjala, no rast na međunarodnoj razini ispravio je statistiku. Ipak, ovaj pad mogao bi značiti da je uporaba te društvene mreže dosegla točku zasićenja na svom prvom i najunosnijem tržištu, što bi moglo dovesti do lančane reakcije korištenja diljem svijeta.
>>>Marc Benioff: Facebook i duhanska industrija jednaki
Pad su također mogli uzrokovati negativni medijski natipisi, uključujući i strah od toga da vlade koriste Facebook kako bi podijelile američko biračko tijelo tijekom prošlih izbora, te rastuća zabrinutost zbog nasilnog i neprikladnog sadržaja na stranici.
Ako se broj korisnika dodatno smanji, Facebook će morati staviti više oglasa na News Feed, povećati cijenu oglasa, te pronaći nova slična profitabilna područja koja će osigurati dugoročan rast.
>>>Google i Facebook vrebaju svaki online korak korisnika i upijaju osobne podatke
U Facebooku tvrde da je broj korisnika u četvrtom kvartalu u SAD-u i Kanadi iznosio dnevno u prosjeku 184 milijuna, dok je u ranijem kvartalu iznosio 185 milijuna. Ti korisnici generirali su 6.39 milijardi dolara prihoda, dok je u trećem kvartalu ta brojka bila 5.03 milijarde dolara. Porast prihoda unatoč padu korištenja vjerojatno je povezan sa sezonskim promjenama vezanim uz tržište oglasa, što je obično i najjači turistički kvartal.