Kineski gigant u segmentu internetske trgovine Alibaba izvijestio je da je u trećem fiskalnom tromjesečju zabilježio 35 posto veću neto dobit zahvaljujući rekordnoj prodaji na Dan samaca.
Tvrtka je četvrtak objavila da joj je dobit u razdoblju od listopada do prosinca dosegnula 24,1 milijardu juana (3,7 milijardi dolara). Alibaba svake godine 11. studenoga nudi velike popuste koji u pravilu privuku veliki broj kupaca u Kini. Prošle su godine zabilježili plaćanja u ukupnom iznosu 168,2 milijarde juana (25,9 milijardi dolara), što je 39 posto više nego u 2016. godini.
>>>Alibaba zainteresiran za gradnju europskog distribucijskog centra na području Zadra
Alibabini konkurenti poput JD.coma također su izvijestili o dobroj prodaji 11. studenog.
- Alibaba je imao još jedno odlično tromjesječje zahvaljujući kontinuiranoj snažnoj kupovnoj moći kineskih potrošača i širokom i inovativnom nizu usluga koje nudimo trgovcima i potrošačima, izjavio je u priopćenju glavni izvršni direktor Alibabe Daniel Zhang.
- Oduševljeni smo kontinuiranim zamahom nove maloprodaje kreiranim tijekom još jednog rekordnog Global Shopping Festivala 11. studenog, rekao je Zhang.
Alibaba bilježi poslovni uzlet i njegovi prihodi redovito premašuju procjene. U trećem fiskalnom tromjesečju prihodi su im poskočili 56 posto, na 83 milijarde juana (12,76 milijardi dolara).