Aktualno
StoryEditor

Supreme - brend koji je postao sinonim za brz način online zarade

25. Kolovoz 2018.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=1uoBXWyOnFg[/embed]

Tinejdžeri su opsjednuti modnom markom Supreme, skejterskim brendom koji je 1994. godine osnovao James Jebbia, a koji je posljednjih godina doživio mainstream uspjeh. Procjenjuje se da je vrijednost brenda milijardu dolara.

>>>Supreme x Louis Vuitton: Preskupi brend koji obožavaju ‘uličari’ i modni znalci

Supreme svoje proizvode prodaje tijekom sezonskih događanja koji se nazivaju ‘drops‘, a koje fanovi brenda dočekuju s nestrpljenjem. Obično to bude jednom tjedno tijekom sezone jesen/zima i proljeće/ljeto, a zbog iznimne potražnje roba plane vrlo brzo.

Business Insider piše kako je preprodaja proizvoda popularnog brenda postala zgodna niša za dodatnu zaradu.

Nedavno je časopis New York Post objavio na svojoj naslovnici logo Supreme, izdanje je rasprodano u sekundi, a zatim se pojavilo na eBayu po cijeni od 20 dolara. Časopis inače u redovnoj prodaji košta 1,50 dolara.

Slično se događa i tijekom sezonske rasprodaje, fanovi kupuju majice, kape, torbe, maskice za mobitele i sl. po redovnim cijenama i onda ih preprodaju za mnogo veće iznose.

>>>Novi koncepti: 5 brendova koji će mijenjati svijet

Navodno se na taj način može zaraditi 300 do 600 dolara tjedno, pod uvjetom da ste brzi i pogodite proizvod koji je tražen. U tome pomažu i online zajednice koje tjednima prije rasprodaja istražuju koji su proizvodni najpopularniji među kupcima i onda ih pokušavaju ugrabiti što prije, znajući da će za njih postići visoku cijenu.

22. studeni 2024 14:43