Telekom Vipnet i japanski proizvođač inovativnih rješenja Anritsu implementirali su sustav za napredno praćenje korisničkog iskustva eoAnalytics, koji će tom operatoru omogućiti bržu detekciju i nadzor mrežnih servisa te kvalitete usluga pomoću ‘machine learninga‘, izvijestili su u utorak iz Vipneta.
Riječ je o sustavu za praćenje korisničkog iskustva i kvalitete mreže temeljenom na umjetnoj inteligenciji i strojnom učenju odnosno ‘machine learningu‘, koji se, kako ističu iz Vipneta, temelji na naprednim algoritmima kognitivnog računarstva i strojnog učenja te big data principima u pronalaženju svih relevantnih događaja važnih za vrhunske performanse Vipnetove mreže.
>>> Novi broji Lidera: Brend Vip uskoro odlazi u povijest, zamijenit će ga brend A1
"Danas dostupna procesorska snaga omogućuje Vipnetovim stručnjacima da uz pomoć obrade velike količine podataka i primjenom umjetne inteligencije, trenutno koreliraju i višedimenzionalno analiziraju svaki događaj stvoren unutar Vipnetove mreže. Trenutna detekcija važnih parametara kvalitete te matematička obrada svih parametara koji na njih utječu omogućava trenutnu reakciju u slučaju pravilnog dimenzioniranja mreže ili bilo kakvih odstupanja od normalnih performansi", kažu iz tog telekoma.
Naglašavaju i da su snažno orijentirani primjeni umjetne inteligencije s ciljem poboljšanja i transformacije cjelokupnog poslovanja, pri čemu ‘machine learning‘ alati u domeni mreža i usluga omogućavaju podizanje kvalitete kroz smanjeno vrijeme detekcije, izolacije i rješavanja problema, preciznu definiciju utjecaja na krajnjeg korisnika te mogućnost prepoznavanja trendova i planiranja preventivnih akcija.
>>> HAKOM pojasnio prava pretplatnika nakon ukidanja pojedinih programa u paketima VIPnet-a i B.neta
"Primjena ‘big data‘ analitičkih alata pridonosi boljem razumijevanju korisničkog iskustva i potreba, a time i mogućnost da ponudimo najkvalitetniju uslugu prilagođenu njihovim potrebama", poručio je glavni direktor za tehniku Vipneta Tomislav Makar.