[embed]https://www.youtube.com/watch?v=7l0Kmxtf6Ws[/embed]
Volkswagen se totalno posvetio SUV segmentu. Nakon Touarega, Tiguana, zatim iznimno uspješnog T-Roca, na red je došao još manji model T-Cross. Sve manji modeli znače automatski da su i sve povoljniji, a to za sobom vuče i sve više potencijalnih kupaca. T-Cross je kraći za 12 centimetara od T-Roca i zasniva se na Polu. No iako je kraći, T-Cross nudi četiri relativno udobna mjesta u unutarnjem prostoru (za kraće distance može se povesti i petero putnika) zahvaljujući i četiri velika vrata kroz koja se lagano ulazi i na stražnju klupu. Markantan prednji dio vozila naglašava pripadnost obitelji, ali pojedini detalji istodobno pokazuju prepoznatljivost novog modela.
Povišena stražnja sjedala
Dominantan poklopac motora i široka rešetka hladnjaka na čijim su krajevima integrirana glavna svjetla jasno naglašavaju atraktivan dizajn vozila. Pogled na bočni dio vozila obilježavaju dvije vodoravne karakterne linije koje osiguravaju sportski izgled. Kupci obožavaju SUV modele zbog višeg položaja za upravljačem i osjećaja nadmoćnosti nad ostalim sudionicima u prometu. Kod T-Crossa vozač i suvozač sjede na visini od 597 mm, a stražnji putnici na visini od 652 mm iznad kolnika. S obzirom na to da je unutrašnjost izrazito prostrana, imate osjećaj kao da sjedite u većem vozilu, a rijetko tko će T-Cross uopće svrstati u istu rečenicu s Polom, a realno T-Cross je visoka verzija upravo tog modela. Volkswagen nudi dva paketa opreme za T-Cross – Life i Style.
Učinkoviti turbomotori
Što se motora tiče, T-Crossu na raspolaganju stoje četiri učinkovita turbomotora. Dva jednolitrena TSI 3-cilindrična benzinska motora s benzinskim filtrom za čestice razvijaju snagu od 70 kW/95 KS odnosno 85 kW/115 KS. Jednoipollitreni TSI 4-cilindrični motor postiže snagu od 110 kW/150 KS.
>>>VW Touareg: Narodni SUV u premium klasi
Ponudu upotpunjuje 1,6-litreni TDI 4-cilindrični motor sa snagom od 70 kW/95 KS. Svi motori ispunjavaju najnoviju normu za ispušne plinove Euro 6D-TEMP. Ovisno o odabranom pogonu snaga se prenosi na cestu pomoću petstupanjskog odnosno šeststupanjskog ručnog mjenjača ili sedamstupanjskog DSG mjenjača preko prednje osovine. Već sada smo sigurni da će T-Cross biti novi prodajni hit kako u Europi, tako i u Hrvatskoj.