Dio korisnika Tele2 mreže u utorak 24. srpnja susreo se s iznenadnim tehničkim poteškoćama u pristupu internet uslugama, nastalih uslijed aplikacijske pogreške na sustavima dobavljača.
Poteškoće zabilježene u 17 sati uspješno su uklonjene oko 21 sat, a korisnicima koji su doživjeli poteškoće u korištenju podatkovne mreže Tele2 se ispričava zbog nastale situacije.
>>>Prihodi Tele2 u drugom kvartalu porasli na 6,5 milijardi kruna, u Hrvatskoj na 322 milijuna kuna
U znak isprike svim korisnicima aktivnima na dan 24. srpnja Tele2 će nadoknaditi štetu, javljaju iz kompanije.
Korisnici glasovnih tarifa na bonove te privatni i poslovni pretplatnici koji nemaju obvezni podatkovni paket BEZBROJ GB dobit će jedan dan surfanja bez naknade i potrošnje podatkovnog paketa tarife.
O točnom datumu surfanja bez naknade korisnici će biti obaviješteni putem SMS poruke.
>>>Tele2 ulazi u mobile gaming
Korisnicima glasovnih tarifa na bonove, privatnim i poslovnim pretplatnicima te korisnicima mobilnog i pokućnog interneta s podatkovnim paketom BEZBROJ GB, Tele2 će nadoplatiti račun na bonove, odnosno umanjiti pretplatnički račun. O točnom iznosu nadoplate, odnosno umanjenja pretplatničkog računa, korisnici će biti obaviješteni putem SMS poruke.