Tele2 AB je objavio konsolidirane rezultate poslovanja za treće tromjesečje 2018. godine koji pokazuju snažan nastavak pozitivnog trenda poslovanja protekle godine na nivou cijele Tele2 Grupe, naravno, uključujući i Hrvatsku.
Na razini Grupe Tele2 je ostvario ukupni prihod u iznosu 6,538 milijardi švedskih kruna, što je povećanje od 7% u odnosu na isto razdoblje 2017. godine. EBITDA je porasla za 12% u odnosu na isto razdoblje prošle godine te je u trećem tromjesečju ove godine iznosila 1,984 milijardi švedskih kruna.
>>>Prihodi Tele2 u drugom kvartalu porasli na 6,5 milijardi kruna, u Hrvatskoj na 322 milijuna kuna
- Rezultati razdoblja od zadnja tri mjeseca, koja prethode spajanju s Com Hem-om pokazuju čvrst trend kontinuiranog rasta, olakšavajući tako sam proces fuzije koji donosi potpuno nove smjernice poslovanja. Taj rast je vidljiv u svim segmentima poslovanja. Investicijska tržišta i dalje rastu, pa možemo smatrati Tele2 kompanijom s dobro definiranom strategijom pružatelje telekomunikacijskih usluga na području Baltika, te izraženim potencijalom na investicijskim tržištima, izjavila je Allison Kirkby, predsjednica Uprave Tele2 AB.
Tele2 Hrvatska
U trećem tromjesečju ove godine ostvareni su ukupni prihodi u iznosu od 383 milijuna kuna što je porast od 6%, a EBITDA je iznosila 94 milijuna kuna, što predstavlja rast od 40% u odnosu na prošlu godinu. EBITDA marža iznosila je 25% dok je u istom razdoblju prošle godine iznosila 19%.
Tele2 Hrvatska je zabilježio rast u svim ključnim segmentima koji uključuju prihod od krajnjih korisnika i veleprodaje, što pokazuju i odlični poslovni rezultati. Za prvih devet mjeseci 2018. godine ostvareni su ukupni prihodi od 1,028 milijarde kuna što je porast od 7%, EBITDA je rasla 58% dok su kapitalne investicije rasle za 31% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
>>>Viktor Pavlinić: Hrvati troše više mobilnih podataka od Nijemaca
- I u trećem tromjesečju ove godine nastavljen je pozitivan trend rasta u svim ključnih segmentima poslovanja. Posebno veseli rast prihoda od krajnjih korisnika od 12% kao rezultat kontinuiranog odličnog odaziva korisnika na našu ponudu - BEZBROJ GB na mobitelima te Pokućni internet. Na rezultate se pozitivno odrazio i odličan uspjeh naših proizvoda namijenjenih turistima što se i ove godine posebno odražava u rastu broja prepaid korisnika, izjavio je predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska Viktor Pavlinić.