Tvrtka Eurosender, jedan od vodećih europskih internetskih rezervacijskih sustava za slanje pošiljki, potpisala je strateško partnerstvo s grupacijom ERGO, jednom od najvećih osiguravajućih grupacija u Europi.
Ovo partnerstvo će korisnicima omogućiti najniže tržišne cijene dodatnog osiguranja paketa poslanih putem internetske platforme Eurosender. Dvije kompanije dogovorile su povoljne cijene kojima će Eurosender svojim korisnicima ponuditi viši stupanj osiguranja uz istodobno veću sigurnost i kvalitetu usluge. Prije zaključenja ovog partnerstva, Eurosender je svojim korisnicima nudio osiguranje u iznosu od 200 eura za svaku pošiljku, a od sada će korisnici moći izabrati između dva različita osiguravajuća paketa: u iznosu od 1000 i 2000 eura. Dodatno osiguranje moći će se ugovoriti tijekom procesa narudžbe, a početna cijena iznosi 1,99 eura. Paketi dodatnog osiguranja dostupni su za sve tipove klijenata, kako privatne korisnike tako i poslovne.
- Primijetili smo da postoji visoka potražnja za dodatnim osiguranjem pošiljaka zato što većina korisnika šalje robu visoke vrijednosti. Korisnici traže integriranu i pouzdanu uslugu slanja pošiljki, kako bi u slučaju bilo kakvih problema ili gubitka pošiljke znali kome se obratiti i kako svoje gubitke jednostavno nadoknaditi. Željeli smo pronaći rješenje koje neće značajno povećati konačnu cijenu naše usluge, u čemu smo i uspjeli potpisivanjem partnerstva s grupacijom ERGO. Neprestano radimo na poboljšanju i optimiziranju naših usluga, a ovo partnerstvo predstavlja važan korak prema našem cilju, a to je da postanemo jedna od vodećih kompanija za slanje pošiljki na europskom tržištu – izjavila je Silvana Rodriguez, COO tvrtke Eurosender.
Nudeći niske cijene za dodatna osiguranja, Eurosender očekuje povećanje prodaje od najmanje 20%. Istovremeno, suradnja s osiguravajućim kućama poput grupacije ERGO, povećat će međunarodnu prepoznatljivost i vjerodostojnost tvrtke Eurosender te utvrditi njezinu ulogu servisa s najpovoljnijim cijenama osiguranja za slanje pošiljki na europskom tržištu. ERGO je također odlučio uložiti u tvrtku Eurosender, imajući vjeru u njezin poslovni model i potencijal koji industrija dostave predstavlja osiguravajućoj industriji. Tako je u novoj rundi investicija koju predvodi grupacija ERGO, Eurosender nedavno primio sredstva u iznosu od 300.000 eura.