Hrvatska poštanska banka (HPB) i Hrvatska pošta (HP) potpisale su 31. prosinca 2021. godine novi Okvirni ugovor o strateškom partnerstvu i eksternalizaciji s ciljem unaprjeđenja razine kvalitete usluge klijentima.
Strateškim partnerstvom HPB-a i HP-a te realizacijom projekta 'Banka u Pošti' stvorena je najveća poslovna mreža s ponudom bankarskih usluga fizičkim osobama i u najmanjim i najudaljenijim mjestima u našoj zemlji, a 2020. godine ovaj projekt proširen je i na pružanje bankovnih usluga poslovnim korisnicima, navodi se u zajedničkom priopćenju Hrvatske poštanske banke i Hrvatske pošte.
Fizičkim osobama omogućeno je obavljanje kunskog platnog prometa i ugovaranje proizvoda i usluga Banke u 1016 poštanskih ureda, a poslovnim subjektima usluge su dostupne na 987 lokacija.
S tim u vezi, projekt 'Banka u Pošti' učinio je bankarsko poslovanje dostupnim svima diljem Hrvatske koji u svojim sredinama nisu imali potrebne usluge, što je ujedno i najveća vrijednost ovog jedinstvenog projekta. U tom je kontekstu priprema Okvirnog ugovora bila iznimno zahtjevna, s obzirom da je riječ o kompleksnom pravnom i poslovnom procesu koji je opsežno reguliran i podliježe strogim odredbama regulatora.