Poslovna scena
StoryEditor

Iz tvornice izlazi stomilijunti Aqua Maris

15. Prosinac 2013.
Piše:
lider.media

Do kraja godine riječki će JGL prodati stomilijuntu jedinicu Aqua Marisa, svoga najpoznatijeg brenda, izjavio je za Lider Teo Rakočević, direktor kompanije za razvoj proizvoda.

Od trenutka kada je Aqua Maris lansiran na tržište, najviše je prisutan u Rusiji, u kojoj se ostvaruje čak polovica ukupnih prihoda tog brenda, a koji pak čini polovicu portfolija kompanije. Trenutačno su visoka očekivanja od talijanskog tržišta, na koje je prvi izvoz proizvoda Aqua Maris (sprejeva za nos i uho, kapi za nos te sustava za ispiranje nosa) krenuo u srpnju ove godine.

- S tim brendom poslujemo na četrdesetak tržišta, fokusiramo se na njih, ali i na neke nove inicijative, pa smo tako pojačali tržište u Zapadnoj Europi, što konkretnije znači da smo prisutniji u Italiji i Velikoj Britaniji, a ciljamo i na sjever Europe. Interesantna su nam velika tržišta, pa smo prije dvije godine krenuli i na tržište Sjedinjenih Američkih Država, ciljamo i na Brazil, a koketiramo i s kineskim tržištem, gdje već imamo neke ekipe koje rade na partnerskim aranžmanima - kaže Rakočević.

Što se ukupnog poslovanja JGL-a tiče, Rakočević očekuje da će ova godina biti na ciljanoj razini, što znači petnaestak posto rasta u odnosu na godinu prije. Takva će biti i sljedeća godina, za koju tvrtka projicira rast od 16 do 17 posto.

23. studeni 2024 02:02