Među 1000 najvećih kompanija u Hrvatskoj njih 12 prošle je godine promijenilo ime.
Tako se pojavila Valamar Riviera, koja je nastala spajanjem Valamar grupe i Valamar Adrije holdinga tvrtki Riviera Adria. Ime je promijenio i Pittarelo u Pittarosso, šibenski TLM TVP postao je TLM Aluminum, Plodovi Fructus postali su Agrofructus, Enikon Composite postao je Enikon Aerospace, Orvas Plus postao je Orbico Beatuy, Bonfanti je postao Juliou Meinl Bonfanti, Profil Mozaik sada je Algoritam Profil Mozaik, Pro Media Publicum sada je Pro Media Group, a Express Interftracht Croatia postao je Rail Carlo Logistics Croatia. Također Karlovačka pivovara postala je Heineken Hrvatska, na čijem je čelu Branka Slaveska.
– Radi se o promjeni koja je bila više formalne nego suštinske naravi, a Heineken Hrvatska pravni je sljednik Karlovačke pivovare. Kako bi proces promjene imena prošao što jednostavnije za naše kupce, dobavljače i institucije s kojima surađujemo, pripremljen je detaljan plan te je osnovan interni multidisciplinarni tim koji je bio zadužen za proces promjene. Iznimno je važno bilo na vrijeme obavijestiti kupce, dobavljače i institucije o promjeni imena kompanije kako bi oni mogli prilagoditi svoje procedure – objašnjavaju nam iz Heineken Hrvatske.
Iako je pivovara promijenila ime, brend Karlovačko zadržao se i ostao kao najvažniji stup kompanije.
Ime je promijenio i Hypo Leasing Kroaiten u Hetta Asset Resolution Hrvatska. Posljedica je to privatizacije Hypo grupe u Austriji, čiji je dio bio i tzv. wind-down postupak kojim su kompanije u vlasništvu banke nastavile poslovati održavanjem postojećeg portfelja bez novih financiranja. Zbog toga su sve takve tvrtke dobile unificirano ime Hetta Asset Resolution.