Novi glavni kreativni direktor Digitela je Maro Pitarević koju u tu marketinšku agenciju dolazi nakon što je šest godina vodio vlastitu agenciju Hot dog.
Pitarević je nakon završetka studija novinarstva na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu 2000. počeo raditi u agenciji Grey Worldwide kao copywritter i kreativni direktor. Iz Graya 2003. odlazi u agenciju Bruketa &Žinić na poziciju glavnog kreativnog direktora, da bi 2006. postao suvlasnikom i kreativnim direktorom agencije Sudar Pitarević. Četiri godine kasnije osnivao je vlastitu agenciju Hot dog.
- Digitel je pojam u hrvatskom oglašavanju. Brojne strukovne nagrade svrstavaju ga među najnagrađivanije kreativne agencije u Hrvatskoj pa je preuzimanje pozicije glavnog kreativnog direktora u takvoj agenciji prevelik izazov da bih mu mogao odoljeti. Ono što je meni posebno zanimljivo je način na koji Digitel zajedno s Gingernetom, komunikacijskom agencijom nove generacije, kao i drugim jakim agencijama specijaliziranim za različita područja marketinških komunikacija koje su dio Digitel grupe, konvencionalne kampanje diže na sasvim novu, višu razinu - rekao je povodom imenovanja Pitarević.
Maro Pitarević je u okviru timova nekoliko hrvatskih agencija surađivao s brojnim klijentima, jedan je od osnivača Art Directors Cluba Croatia, a prošle je godine kao prvi hrvatski redatelj ušao u selekciju shots.net. Također, Pitarević je i jedan od osnivača nezavisnog festivala kreativnih komunikacija Sudnji Dan te predsjednik Udruge profesionalnih pisaca. Izdao je dvije knjige poezije.