Karlovačka pivovara u prošloj godini bilježi porast od 1,5 posto u tržišnom udjelu, te sada njihovi proizvodi čine 27,5 svih prodanih piva u Hrvatskoj, rezultati su koje su iznijeli da današnjoj konferenciji za novinare povodom puštanja u prodaju novog proizvoda.
- Bila je uspješna godina za nas. Pokrenuli smo trend s Radlerima te smo tako kreirali novu kategoriju na tržištu. Nova sezona znači i novo piće. Odlučili smo predstaviti Radler od grejpa i nadamo se da će on polučiti uspjeh kao i Radler limun. Optimistični smo i nadamo se da možemo nastaviti u smjeru jačanja naše pozicije na tržištu – rekao je predsjednik Uprave Alexander Gerschbacher. Novi Radler grejp ima također 2 posto alkohola te će se prodavati u bocama od 0.5 i 0.33, te u limenkama.Prošla godina bila je iznimno uspješna za Karlovačku pivovaru. Plasman Radlera na tržište je bio puni pogodak koji im je donio značajni porast u tržišnom udjelu od 1,5 posto. Osim u segmentu voćnih piva njihov glavni brand Karlovačko je također napravio skok u kategoriji mainstream piva za 1, 6 posto. Iz Karlovačke pivovare ističu da se oba Radlera pune u Hrvatskoj, te da u prošloj godini nije bilo opuštanja u njihovoj kompaniji. Prihod i dobit u prošloj godini u skladu s kompanijskom politkom nisu iznijeli na druženju s novinarima.