U novom broju Liderovog priloga Media market čitajte o najnovijim rezultatima gledanosti, čitanosti i slušanosti hrvatskih medija, kao i stanju na medijskoj sceni.
Alati pak mjerenja se u svijetu mijenjaju i njima se moraju prilagoditi i naši mediji žele li poboljšati marketinški udio u svojim prihodima, koje je kriza poprilično nagrizla.
Glavna je tema priloga odnos tiskanih i digitalnih medija, koji ulaze u fazu sinergije, jer je sada izvjesno da u dosadašnjoj utrci zapravo nema pobjednika (tiskani ipak nisu nestali a i dalje su sadržajno bolji, dok digitalni imaju prednost brzine i neposrednog kontakta s korisnicima i još poneki adut) i da će pametan strategija suradnje svima donijeti korist.
Saznajte i zašto je među tiskanim izdanjima ‘najžilavija‘ ženska štampa, ondnosno lifestyle magazini, kao i gdje je iz naših medija nestala stira.
A to naravno nije sve....