Siniša Waldinger od prosinca postaje partner te preuzima funkciju glavnog kreativnog direktora grupe agencija za tržišno komuniciranje Bruketa&Žinić OM. To je drugo pojačnje za ovu agenciju u samo nekoliko tjedana. Početkom rujna u agenciju je došao i kreativni direktor Dragan Lakićević iz Greya.
Siniša Waldinger u svijet tržišnih komunikacija ulazi još 1995. godine u agenciji BBDO Zagreb gdje je prešao put od copywritera do kreativnog pa izvršnog kreativnog direktora te člana Uprave zaduženog za kreativnu reputaciju agencije. U svojoj 18 godina dugoj karijeri, Waldinger je radio na brojnim domaćim i međunarodnim brendovima kao štu su Jamnica, Jana, Karlovačka pivovara, Zagrebačka pivovara, VIP, Privredna banka Zagreb, American Express, Pepsi, Wrigley, Dukat, Podravka, HTZ, TDR, Chromos, Dr. Oetker, Henkel, Stipić Interart, Adidas itd. Dobitnik je brojnih domaćih i međunarodnih strukovnih nagrada i priznanja te je bio član mnogih žirija na domaćim i međunarodnim natjecanjima u kreativnoj izvrsnosti.
U povodu dolaska u agenciju Bruketa&Žinić OM Siniša Waldinger je izjavio: ‘Davor, Nikola i ja smo još davne 1995. godine zajedno surađivali na jednom malom projektu za Pepsi, tako da se na neki način vraćam na početak karijere. U proteklih desetak godina u B&Ž sam dolazio barem jednom tjedno igrati PlayStation s Nikolom, a sada se i dalje namjeravam igrati, ali svaki dan, kroz zajednički rad. Veselim se što smo nakon toliko godina opet udružili snage i vjerujem da ću doprinijeti da Bruketa&Žinić OM, najbolja mala internacionalna agencija na svijetu po izboru američkog Advertising Agea postane još bolja i da otvorimo nove frontove u izvozu hrvatske kreative u Europu i svijet‘.