Mali avioprijevoznici solidno posluju u Hrvatskoj, regiji i diljem Europe. Uskom specijalizacijom uspijevaju opstati i razvijati se. I svi prosvjeduju protiv domaće birokracije, koja ne prati trendove
Prošlotjednom isporukom aviona Airbus 320 kapaciteta 180 putnika hrvatska je aviokompanija Trade Air povećala flotu na četiri aviona. Doduše, taj će avion biti iznajmljen jednoj velikoj aviokompaniji, vjerojatno Croatiji Airlinesu, iako direktor Marko Cvijin o tome nije želio ništa reći. Ta je velikogorička tvrtka uvelike odmakla od ostalih malih tvrtki koje se bave zračnim prijevozom.
Prema podacima Hrvatske agencije za civilno zrakoplovstvo, u našoj je zemlji registrirano 13 aviokompanija (ne računamo li Albatros-pilotsku školu) koje su se specijalizirale za određene niše, ali valja reći da glavnina njih ostvaruje tek male prihode (nekoliko desetaka tisuća kuna) i dobit, a dio njih godinama posluje i s gubitkom. Ipak, možemo izdvojiti pet aviokompanija koje su uspjele ostvariti dobre poslovne rezultate i za njih je karakteristično da imaju svoje niše te da zbog toga nisu neka velika konkurencija jedna drugoj.
Cijeli tekst možete pročitati u novom broju Lidera.