Poslovna scena
StoryEditor

Unatoč padu cijene bakra dobri rezultati

07. Svibanj 2016.

Tim Kabel je u prvom tromjesečju prodao 15 posto više svojih proizvoda nego u istome lanjskom razdoblju. Predsjednik Uprave Ivan Topčić kaže da ni sami nisu očekivali takav uspjeh iako je porast prodaje planiran.

– Uistinu smo vrlo zadovoljni poslovnim uspjehom od početka godine. Pola od toga uspjeli smo plasirati na strana tržišta, a i domaće je tržište živnulo, mogu to potvrditi. Dokaz je upravo ovakav omjer prodaje u Hrvatskoj i vani, koji je i lani bio takav, što znači da smo količinski više prodali i u Hrvatskoj – kaže Topčić.Za razliku od količinske prodaje, ostvareni rast prihoda samo je malo veći u odnosu na isto lanjsko razdoblje. Topčić kaže da je stvar u tome što cijene bakra i aluminija, dva najvažnija metala u kabelskoj industriji, stalno variraju. Posljednjih je mjeseci padala cijena bakra, pa rast prihoda zbog toga nije mogao pratiti rast prodaje proizvoda. Nastavak je to uzlazne putanje tvrtke kojoj su prihodi posljednjih pet godina porasli za 100 milijuna kuna (otprilike je lani uprihođeno 230 milijuna kuna). Kako kaže Topčić, otvara im se odlična perspektiva s azijskim partnerima u Češkoj u vezi s energetskim projektima, kao i s engleskim partnerima koji će graditi vjetroelektrane u svijetu te provoditi druge energetske projekte. O kojim je partnerima riječ, Topčić nije želio govoriti, ali istaknuo je da očekuje kako će s njima tvrtka nastaviti rasti.

22. studeni 2024 12:25