Predavanjem predstavnice Adblock Plus sustava Laure Sophie Dornheim koja je govorila o problematici oglašivačke industrije u digitalnome svijetu u četvrtak je u Rovinju otvoren ovogodišnji festival industrije tržišnog komuniciranja "Dani komunikacija".
Primarna namjena Adblock Plus sustava je blokirati oglase, a njihova predstavnica istaknula je kako ljudi vole vidjeti vizualno privlačan proizvod ili brand, ali ne na agresivan i naporan način. Zato, smatra Dornheim, u idealnom rješenju oglašavanje bi trebalo biti trostruka korist za oglašivače, izdavače jednako i za korisnike oglasa.
>>>Na Dane komunikacija dolazi jedna od najutjecajnijih dizajnerica stoljeća
Christoffer Malmer - jedan od najvećih stručnjaka za fintech ulaganja govorio je o budućnosti bankarskoga poslovanja koje, vođeno novim tehnologijama, predstavlja uzbudljivu priliku za razvoj novih načina komunikacije s korisnicima. Ustvrdio je kako umjetna inteligencija, strojno učenje i druge nove tehnologije omogućuju personaliziranu komunikaciju i povezivanje s korisnicima putem digitalnih kanala.
Predavač Alemsah Ozturk govorio je o tome kako izgleda proces stvaranja kulture sreće, napretka i samorazvoja te koji su koraci potrebni za stvaranje okruženja u kojemu ljudi izlažu svoje ideje bez straha.
>>>iPhoneova Siri dolazi na Dane komunikacija
O aktualnoj temi skoroga Svjetskog prvenstva u nogometu govorio je James Kirkham, komentator digitalnih medija i globalnoga medijskog poslovanja, koji je objasnio ‘pomak‘ koji se dogodio u svijetu medija i sporta izvan ‘famoznih‘ 90 minuta igre.
Uz predavanja u glavnoj dvorani održala se debata o temi "Koliko vjerujemo medijima?" i panel diskusija o temi "Non-native advertising", te predavanje o temi "Zašto webovi failaju?". Svoje radove predstavile su i mlade nade industrije, finalisti natjecanja Young Lions Hrvatska.
>>>Na Dane komunikacija dolazi nagrađivani multimedijski umjetnik koji ‘crta pogledom’
Sinergija tehnologije i kreativnosti tema je šestog izdanja festivala "Dani komunikacija", središnjega događanja industrije tržišnog komuniciranja koji je okupio tri tisuće sudionika, a festival će trajati tri dana i paralelno će se održavati u tri dvorane rovinjskoga hotela "Lone".