Udio hrvatskih dobavljača u ukupnom prehrambenom asortimanu trgovačkog lanca SPAR Hrvatska dosegnuo je 77 posto, izvijestili su u utorak iz SPAR-a, ističući da novom kampanjom "Da! Domaće je!" nastavljaju prednost davati domaćim dobavljačima.
"Trenutačno SPAR surađuje s čak 400 malih, srednjih i velikih hrvatskih dobavljača i taj broj neprestano raste. Samo od travnja ove godine broj domaćih dobavljača povećao se za 5,8 posto, a najveći rast ove godine zabilježen je u kategorijama svježeg voća i povrća te u kategoriji vina", navodi se u priopćenju.
Iz SPAR-a ističu kako je plasiranjem svojih proizvoda kroz prodajnu mrežu tog trgovačkog lanca veliki broj domaćih dobavljača postigao značajan rast, a upravo je nastavak takvog trenda cilj nove kampanje "Da! Domaće je!".
>>> Spar u srijedu radi skraćeno zbog utakmice Hrvatska-Engleska
Kao jedan od načina kojim podržavaju domaće dobavljače navode uključivanje njihovih proizvoda u SPAR-ove robne marke. Tako, na primjer, u sklopu S-Budget robne marke SPAR surađuje s 50-ak dobavljača u Hrvatskoj, kažu u SPAR-u.
U priopćenju prenose i izjavu predsjednika Uprave SPAR-a Hrvatska Helmuta Fenzla da taj trgovački lanac od prvog dana poslovanja surađuje s hrvatskim dobavljačima, a novom im kampanjom žele dati dodatnu vidljivost među kupcima. "Hrvatski proizvodi vrhunske su kvalitete i cjenovno konkurentni te će SPAR i dalje podržavati hrvatske partnere", poručuje Fenzl.
Iz SPAR-a podsjećaju da su nedavno pokrenuli i novu robnu marku "Vrtovi Hrvatske“ u koju je za sada uključeno 30-ak domaćih dobavljača, a u planu je u tu liniju uključiti što veći broj obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava.