Aktualno
StoryEditor

Udruženje marketinga HGK izabralo novog predsjednika

30. Siječanj 2019.

Božidar Abramović izabran je za novog predsjednika Udruženja za marketing HGK.

- Prvi cilj je izboriti se za bolju legislativu marketinške struke, istaknuo je Abramović koji je već 12 godina na čelu Omnicom Media Grupe i iza sebe ima bogatu marketinšku karijeru.

Martina Sokač Saraga, direktorica Sektora za komunikacije HGK, istaknula je kako se status industrije treba dići na višu razinu, te da snaga leži u sponi s kreatorima politika i pristupu članicama.

Voditeljica Odjela za marketing HGK Ana Popovac predstavila je rezultate online istraživanja na preko 230 članica HGK koje je pokazalo kakva su njihova iskustva s marketinškim agencijama.

- Oko 20 posto tvrtki ima zasebnu organizacijsku jedinicu za marketing, no najčešće s tek jednom osobom koja se bavi ovim dijelom poslovanja. Tek svaka druga tvrtka planira neki marketinški budžet, a optimistično je da polovina malih i 40% anketiranih mikro tvrtki ipak planira izdvajanje sredstava za marketing, pojasnila je Popovac, dodavši da te budžete raspoređuju u jednakoj mjeri na promotivne materijale i usluge. Dvije trećine ih se oglašava u medijima, prvenstveno na internetu (75 posto).

Kao ključni benefit suradnje s marketinškim agencijama ispitanici vide stručnost, profesionalnost i znanje (65 posto), slijedi bolja vidljivost i promocija proizvoda i usluga (50 posto), a 34 posto smatra da je outsourcing marketinga pozitivan jer sami nemaju kapacitete.

22. studeni 2024 19:49