Prvi ljudi gospodarstva – opinion makeri, predsjednici Uprava, predstavnici Vlade i europskih institucija okupit će se 27. rujna na Liderovoj, devetoj po redu međunarodnoj konferenciji Dan velikih planova u hotelu Westin, gdje će najaviti globalne i mikro prognoze pojedinih tržišta za 2018. Poduzetnici i menadžeri dobit će praktične inpute te korisne i upotrebljive informacije koje će im pomoći da što preciznije dorade svoje planove poslovanja u idućoj godini.
- Gledajući trenutnu društvenu i ekonomsku situaciju u Hrvatskoj, naše prognoze o kretanju automobilskog tržišta za 2018. prilično su optimistične, uz određene zadrške specifične za našu industriju. Za sljedeću godinu očekujemo blagi porast prodaje osobnih i gospodarskih vozila, kao i porast prodaje privatnim kupcima i tvrtkama, izjavio je Jean-Pierre Mesić, generalni direktor tvrtke Renault Nissan Adriatic koji će 27. rujna sudjelovati na konferenciji Dan velikih planova, gdje će detaljnije objasniti razloge optimističnih prognoza u autoindustriji.
>>>Ususret Danu velikih planova – Boris Žgomba: 2018. je za Uniline godina velike tranzicije
Od relevantnih državnih institucija u idućoj godini očekuje najavljeno uvođenje subvencija za kupovinu električnih vozila koja je tvrtka nedavno lansirala i čije se prodajne brojke mogu povećati samo ako se i država uključi u njihovo promicanje. Spomenuo je i utjecaj uvođenja nekih europskih protokola koji će se odraziti na prodajne rezultate autoindustrije: - U Hrvatskoj, kao i u Europi, 1. rujna 2018. na snagu stupa svjetski usklađeni standard testiranja lakih vozila, tzv. WLTP protokol koji će utjecati, ne samo na prodajne brojke već i na prodajni miks, poglavito na omjer prodaje benzinskih i dizelskih motora. No za kvalitetnu procjenu njegova utjecaja kao i načine kako će se to odraziti na oporezivanje u našoj zemlji, još uvijek nemamo dovoljno parametara – dodaje Mesić.
Ovaj vrhunski stručnjak u prodaji rođen je 1974. u Francuskoj, školovao se u Grenoblu u Grenoblovskoj školi za menadžment, a međunarodnu karijeru započeo je u tvrtki Schneider Electric u Hrvatskoj, nakon čega je prešao u marketinški odjel Renault Poljske u Varšavi. Krajem 90-tih bio je zadužen za vođenje poslovanja za Renaultov program kamiona - Renault Trucks international u Tunisu i istočnoj Africi, gdje je učvrstio poziciju tvrtke na tom području.
Od 2011. godine upravljao je na nekoliko funkcija organizacijom flote, marketinškim aktivnostima i širenjem Renaultove mreže u Francuskoj. Prije šest godina postao je direktorom flote te upravljao polovinom Renaultove prodaje u Francuskoj.
Pripremate li vašu tvrtku za poslovanje u idućoj godini, tko vam može biti bolji putokaz od čelnih ljudi najuspješnijih tvrtki iz različitih branši koji iz prve ruke mogu najaviti najvažnije globalne trendove koji će imati direktan i indirektan utjecaj na vaš biznis? Za sudjelovanje na Danu velikih planova još se možete prijaviti ispunjavanjem online obrasca.
Mesić je 2014. preuzeo funkciju potpredsjednika Odjela prodaje poslovnim kupcima i odjela rabljenih automobila na globalnoj razini. Upravljao je i razvijao B2B segmentom poslovanja na najznačajnijim svjetskim tržištima (Europi, Brazilu, Rusiji, Turskoj, Bliskom istoku, Indiji, Kini), na kojima je implementirao know how, standarde i alate za poboljšanje Renaultove prodaje, uzimajući u obzir kulturološki kontekst na tim tržištima.
Prvi veliki uspjeh ostvario je 2012. na poziciji direktora prodaje u Francuskoj, kada je na čelu tima s još četiri suradnika realizirao prodaju 15.600 vozila modela Renault Kangoo ZE, za 18 francuskih tvrtki koje su želje uvesti električna vozila u svoje vozne parkove. Od te brojke, francuska pošta La Post kupila je 10 tisuća vozila koja se još uvijek kreću francuskim cestama. Za taj je uspjeh dobio posebnu nagradu predsjednika kompanije, Carlosa Ghosna. Sljedeći veliki uspjeh ostvario je 2016. g. na poziciji potpredsjednika Odjela prodaje poslovnim kupcima kada je Renault ostvario rekordni rezultat u flotnoj prodaji s ukupno milijun prodanih vozila tijekom te godine, što predstavlja trećinu ukupne svjetske flotne prodaje.
Od prošle godine nalazi se na funkciji generalnog direktora Renault-Nissan Adriatic regije koja pokriva zemlje jugoistočne Europe (Hrvatsku, Sloveniju, Srbiju, BiH, Crnu Goru, Makedoniju, Kosovo i Albaniju). Lanjska godina je bila rekordna za Renault Nissan s tržišnim udjelom od gotovo 20 posto i 35 tisuća registriranih automobila brendova - Renault, Dacia i Nissan.
Mesić najvećim doprinosom komercijalnom i financijskom uspjehu smatra ljudski kapital unutar svoje kompanije.