Otpočetka ovog tjedna na poziciji Client Managera u hrvatskom uredu AGB Nielsena nalazi se Viktor Jonjić, čiji je profesionalni put bio vezan uz medijska istraživanja i to osobito uz istraživanja televizijske gledanosti.
Ovo imenovanje ujedno je i potvrda ostvarivanja nove strategije AGB Nielsena donesene 2016. godine o razvoju novih usluga i proširenju postojećih s posebnim naglaskom na pripremu za nove metodologije mjerenja TV rejtinga.
>>>Generacija Y: Emocionalnu prazninu popunjavaju industrija zabave i mediji
- U dosadašnjem profesionalnom radu na području media buyinga i istraživanja tržišta sudjelovao sam u nekim od najvažnijih marketinških projekata posljednjih godina u nas i to iskustvo bit će mi od iznimnog značaja na novoj poziciji. Cilj mi je svoje bogato marketinško iskustvo iskoristiti na novoj poziciji u AGB Nielsenu kako bih pridonio održavanju visokih standarda usluga i odgovornosti prema klijentima , izjavio je Jonjić.
Karijeru je započeo 2013. godine u Omnicom Media Grupi, a prije pridruživanja AGB Nielsenu radio je u kompaniji Tvbeat, na poziciji direktora prodaje za područje jugoistočne Europe.