Možda zvuči pomalo neobično, ali postoji veza između Volkswagena Up i turizma. U Hrvatskoj je upravo on jedno od najtraženijih vozila u rent-a-caru, a to automatski znači povezanost s turizmom. Potražnja nije slučajna jer Up je ponajprije pravi Volkswagen sa svim prednostima, a uz to je malen i kompaktan te najpovoljniji u ponudi. Sve argumenti koji mu govore u prilog. Nedavno je osvježen, no promjene nisu revolucionarne, nego samo kozmetičke. Ipak, zbog njih je Up još atraktivniji i, rekli bismo, mladenačkog karaktera.
Mali diskoklub U ponudi su nove boje i dizajn naplataka te blago zatezanje bora. U unutarnjem prostoru opet ista priča, male promjene koje će još olakšati vožnju vozaču i putnicima. Još je izraženiji iskorak prema povezivanju s pametnim telefonima koji su najbolja zamjena za navigaciju kao i za ‘playliste‘ u audiosustavima. Koliko pozornosti upravo zvuku audiosustava posvećuje VW, pokazuje i podatak da postoji i zaseban model Upa, Beats, koji, vjerovali ili ne, u serijskoj opremi ima ‘subwoofer‘ u prtljažniku. Serija Beats svojevrsni je pokretni mali diskoklub.
Samo benzinac Kad je riječ o malim gradskim automobilima ili velikome modelu kupea, u ponudi su jedino benzinski motori. Tako i Up ima samo jedan benzinski trocilindrični motor od 999 ccm koji dolazi u tri različite verzije snage. Već su otprije poznati agregati koji razvijaju najveću snagu od 60 i 75 konja, a novost s redizajnom jest najsnažnija verzija od 90 konja. Već se može govoriti o malom sportašu jer do 100 km/h ovaj automobil dolazi u 9,9 sekundi i razvija najveću brzinu od 185 km/h. Ipak, vjeruje se da će najtraženija biti osnovna verzija od 60 konja koja razvija najveću brzinu od 162 km/h i ubrzava do stotke u 14,4 sekunde. VW Up dolazi ili s ručnim ili s automatiziranim mjenjačem s pet brzina. Kupac također može birati između atraktivnije verzije koja ima troja vrata ili pak, one praktičnije, s peterim vratima. Cijene su od 72.954 kune za paket opreme Take Up i najslabiji motor od 60 konja te do 101.970 kuna za model High Up s automatskim mjenjačem i motorom od 75 konja. Kao rijetkost možemo spomenuti električnu verziju e-Up koja bez državnih poticaja stoji 201.491 kunu.