Pet dana nakon premijere, Pokémon Go videoigra za pametne telefone ruši rekorde u broju preuzimanja s trgovina za Android OS aplikacije, a njen izdavač Nintendo bilježi vrtoglavi rast vrijednosti dionica od 25 posto, odnosno 7,5 milijardi dolara.
Pokémoni su od stvaranja 1995. godine postojana uspješnica u svijetu videoigara koja se prelila u druge, tradicionalne medije poput stripova, animiranih filmova, TCG-a... Posljednja, "Go" inačica, nezasitno tržište osvaja zahvaljujući uvođenju gameplaya temeljenog na "proširenoj stvarnosti" koja igračima omogućuje da pokemone "hvataju" na lokacijama u stvarnom svijetu.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=2sj2iQyBTQs[/embed]
Premijeru pritom prate bizarni naslovi, jer su lovci virtualne pokemone već pronašli u bolnicama, postali žrtve pljačkaša koji su mehanizam (geolociranje) igre iskoristili da žrtve namame u zasjede, a jedna od igračica je umjesto traženog "čudovišta" pronašla mrtvo tijelo u rijeci, što nije nužno dobra, ali je definitivno besplatna i naširoko rasprostranjena promidžba.
[embed]https://twitter.com/Yoshi1up/status/751425134800449536[/embed]
Iako je Nintendo sporo zakoračio na izdašno tržište mobilnog softvera, njegova prva aplikacija za pametne telefone Miitomo je dosegla brojku od milijun aktivnih korisnika samo tri dana nakon debija. Tvrtka je najavila da će do ožujka 2017. godine lansirati još četiri naslova za pametne telefone, što očito potiče apetit investitora.
Warcraft oborio rekord, postao najisplativiji film temeljen na videoigri