Kad je riječ o komunikacijskim uslugama za tvrtke, svi njihovi korisnici uglavnom se na nešto tuže. Bez obzira radi li se o tome da nisu dostupne sve željene mogućnosti ili sustav nije stalno dostupan – korisnicima nešto nedostaje. Ali postoji rješenje koje to može promijeniti za vašu tvrtku.
U poslu želimo imati sve na jednom mjestu. Zaposlenici kontakt-centra nisu iznimka.
Ako tvrtke zaposlenicima pruže najbolja moguća rješenja, neće samo zaposlenici biti zadovoljniji – to će tvrtki osigurati klimu zadovoljstva, ali u istovremeno tvrtka može očekivati financijsku dobrobit jer će moći bolje poslovati i optimizirati operacije.
U NFON-u predstavljaju čvorište NFON Contact Center Hub. Ako vam to ne znači puno, svakako čitajte dalje.
Pametna i učinkovita telefonija
Ističući najvažnije značajke NFON Contact Center Hub, možemo sa sigurnošću reći da pametna telefonija pruža izvrstan kontakt s klijentima i izlaznim kampanjama te potpunu povijest komunikacije – funkcije izvješćivanja i praćenja mogu se i prilagoditi, baš kao što se kod NFON usluga može prilagoditi gotovo sve, što je velika prednost koju NFON nudi brinući za svoje klijente.
Pravo iskustvo svih kanala je od iznimne važnosti: uobičajeni komunikacijski kanali kao što su telefon, e-pošta, internetsko čavrljanje, SMS, video, WhatsApp… kombiniraju se u besprijekoran alat u oblaku. Uz Contact Center Hub zaposlenici mogu jednostavno putem objedinjene integrirane platforme iskoristiti sve načine interakcije s klijentima. Još je nešto izuzetno važno: Contact Center Hub vrhunsko je rješenje koje nudi vrhunsko korisničko iskustvo. Na taj način tvrtke mogu optimizirati svoj poslovni razvoj uz NFON rješenja.
Podrška na 14 jezika
Kompetentna podrška na odgovarajućem jeziku, u kombinaciji s jednostavnim modelom licenciranja, igra ključnu ulogu – osobito za male i srednje velike tvrtke. Obuka i podrška za NFON Contact Center Hub europskim su tvrtkama dostupne na 14 jezika.
Sljedeća faza strategije rasta
NFON dosljedno slijedi svoju strategiju rasta, zacrtanu početkom 2021. Pritom se ističe širenje usluga UCaaS (objedinjene komunikacije kao usluga) i CCaaS (kontakt-centar kao usluga). Nakon uspješnih prošlogodišnjih prekretnica, primjerice novog partnerskog programa Ngage, uvođenja značajke Cloudya Meet & Share i drugih, sada prelaze na sljedeću razinu u provedbi svoje strategije rasta uvođenjem usluge Contact Center Hub.
CASHBACK do kraja lipnja 2022.
Do kraja lipnja 2022. NFON nudi kampanju CASHBACK za tvrtke. Partneri pritom ne gube proviziju, a od NFON-a dobivate 'leadove' koji vam omogućuju trenutačnu mogućnost prodaje.
Kad stari telefonski sustav mijenjate za NFON, zamjenu plaća NFON. Više o kampanji i uvjetima pročitajte NA OVOJ POVEZNICI.