Facebook je odlučio pozvati svoje korisnike u borbu protiv dezinformacija i na prepoznavanje "vjerodostojnih" izvora, zbog poplave senzacionalizma i dezinformacija, objavio je u petak izvršni direktor Mark Zuckerberg.
"Previše je senzacionalizma, dezinformacija i podijeljenosti u današnjem svijetu", ocjenjuje on u petak na svojoj stranici, dodajući da "društvene mreže omogućuju ljudima plasiranje informacija brže nego ikada".
>>>Tim Cook: Lažne vijesti uništavaju umove
Zato je važno, smatra on, da svaki korisnik istakne kvalitetnu informaciju, ali je isto tako naglasio da je "goruće pitanje na koje pokušavamo odgovoriti - kako odlučiti koji su izvori informacija vjerodostojni.
Kompanija koja ima više od 2 milijarde korisnika kaže da će između ostalog koristiti ankete kako bi utvrdila koje medijske kuće korisnici Facebooka smatraju vjerodostojnima.
>>>Hrvatska kreće u regulaciju ‘nepoželjne komunikacije’ na internetu
"Ta novina neće promijeniti količinu informacija koju ćete vidjeti na Facebooku. To će samo promijeniti ravnotežu informacija u korist izvora koje se smatra vjerodostojnima", kaže Zuckerberg.
Već od sljedećeg tjedna, najavljuje on, News Feed - ključni proizvod kompanije na tom području, davat će prednost kvalitetnim vijestima pred onima koje objavljuju manje vjerodostojni izvori.