
AD Plastik Grupa je u 2024. ostvarila neto dobit od 2,15 milijuna eura, za razliku od godine ranije kada je imala gubitak od 1,3 milijuna eura, pokazuju podaci iz financijskog izvješća objavljenog u srijedu, a u tvrtki očekuju da će serijska proizvodnja projekta koja započinje u ovoj godini dodatno poboljšati njezinu operativnu i financijsku učinkovitost.
Poslovni prihodi Grupe iznosili su 152,96 milijuna eura, što je povećanje od 18,2 posto u odnosu na prethodnu godinu. Istovremeno, EBITDA porasla za 83,2 posto, dosegnuvši 13,21 milijun eura.
Ostvareni rezultati, kako se navodi u priopćenju AD Plastika, odraz su realizacije novih projekata, optimizacije poslovnih procesa i povećane iskorištenosti kapaciteta. Novi projekti pokazali su se ključnim pokretačem rasta prihoda te će njihova daljnja realizacija pozitivno utjecati na poslovne rezultate u 2025. i narednim razdobljima, uz dodatno povećanje iskorištenosti kapaciteta i profitabilnosti, istaknuli su iz tvrtke.
Očekuje se kako će serijska proizvodnja projekta koja započinje u ovoj godini, dodatno poboljšati operativnu i financijsku učinkovitost kompanije.
- Iza nas je godina stabilnog rasta, strateških iskoraka i prilagodbi u dinamičnom poslovnom okruženju. Unatoč makroekonomskim izazovima i neizvjesnostima na globalnom automobilskom tržištu, ostvarili smo zapažen poslovni rezultat koji potvrđuje uspješnost naše strategije usmjerene na rast i optimizaciju poslovanja - kazao je predsjednik Uprave AD Plastik Grupe Marinko Došen.
Napominje kako posebno veseli činjenica kako im ključni tržišni iskoraci već sada vidljivi. Tako su tijekom izvještajnog razdoblja ugovorili nove poslove u vrijednosti od 54,8 milijuna eura, a početak 2025. obilježilo je sklapanje značajnog ugovora u vrijednosti od 126,8 milijuna eura s novim kupcem na europskom tržištu. To kompaniji, rekao je Došen, daje jaku osnovu za daljnji rast i stabilnost poslovanja.
Iz AD Plastika u priopćenju navode kako su projektne i industrijalizacijske aktivnosti bile među ključnim prioritetima kompanije tijekom 2024. godine, a njihova uspješna realizacija imala je značajan utjecaj na poslovne rezultate. Iako su ulaganja bila značajna zbog pokretanja novih projekata, naplata alata i pozitivan operativni novčani tok omogućili su značajno razduživanje. Paralelno s time, prodajne aktivnosti bile su vrlo dinamične, s naglaskom na europsko tržište i stabilan priljev novih ugovora.
Automobilska industrija, kako ističu iz tvrtke, prolazi kroz razdoblje velikih promjena, pri čemu tržišni trendovi jasno ukazuju na potrebu prilagodbe potrošačkim navikama. Istovremeno, regulatorne promjene i makroekonomska neizvjesnost zahtijevaju dodatnu fleksibilnost u poslovanju.
- U 2025. ulazimo spremni za daljnji rast, jačajući svoju konkurentsku poziciju i stvarajući održivu vrijednost za sve dionike. U vremenu dinamičnih promjena ostajemo usmjereni na stvaranje kvalitetnih i pouzdanih rješenja koja zadovoljavaju visoke standarde naših kupaca i sve zahtjevnijeg tržišta. Nastavljamo graditi poziciju pouzdanog partnera, spremnog za izazove i prilike koje donosi budućnost - zaključio je Došen.