Konferencije i edukacije
StoryEditor

Liderova konferencija Marketing and sales by numbers: Kako kompaniji donijeti sve bolje prodajne brojke

07. Srpanj 2023.
Jelena Mihovecfoto Ratko Mavar

– Utvrdili smo da je sadržaj kralj, da je kupac kralj, da je video kralj, da su podaci zakon, a ljudi ključni, da su i podaci ključni, da se trebamo baviti i influencerima jer se bez njih ne može, da uvijek budeš korak ispred, pretpostaviš što će od proizvoda i usluga kupci htjeti pa im to ponudiš, ali na način da uključiš emocije, da mu zadržiš pozornost, ali da on to niti ne primjećuje, da pokazuješ da ti je stalo, a uz to da si uključiv, održiv, pametan, digitalan, inovativan... I na kralju kompaniji treba svake godine donijeti sve bolje brojke. Da je to vrlo kompleksno, pokazuje i program današnje Liderove konerencije Marketing and sales by numbers s čak 28 panelista – rekla je u uvodnom izlaganju Bojana Božanić Ivanović, direktorica Lidera.

Međutim, kako je zaključila Božanić Ivanović, kako u svim drugim sektorima, tako je i u marketingu i prodaji manje uvijek više, a da bi se stvari pojednostavile, potrebno je uložiti trud i vrijeme.

image

Bojana Božanić Ivanović

foto Ratko Mavar

Kroz šest panela i tri prezentacije, brojni marketinški i prodajni stručnjaci koji su se danas okupili u prekrasnom ambijentu zagrebačkog Restorana Maksimir dobit će uvid u najnovije trendove kako bi odgovorili na ključno pitanje – kako povećati prodaju.

Da je Liderova konferencija jedna od najboljih i najobuhvatnijih konferencija o marketingu i prodaji istaknula je Jelena Mihovec, marketing menadžerica u HSM-u, koji je već četvrtu godinu vjerni sponzor konferencije.

– U HSM-u kao Salesforce partner pomažemo tvrtkama odgovoriti na pitanje kako povećati prodaju, i to zahvaljujući alatima i znanjima koje imamo. Svjesni smo da odluke moramo donositi na temelju podataka, a ne osjećaja – rekla je Mihovec na samom početku konferencije.

image
foto Ratko Mavar

Kako iskoristiti umjetnu inteligenciju za rast prodaje, koje nove prilike imaju oglašivači, kako rasporediti PR budžete te iskoristiti video formate u svrhu prodaje samo su neke od tema o kojima će se danas govoriti na pozornici.

image
foto Ratko Mavar
20. studeni 2024 19:06