Kako pojednostavniti poslovne procese i organizaciju tvrtki u svijetu povećane kompleksnosti tema je konferencije koja je upravo započela u zagrebačkom Hilton Garden Innu, a na kojoj će sudjelovati i renomirani dr. Yves Morieux, direktor Instituta za organizaciju u Boston Consulting Groupu.
Taj ugledan i utjecajan stručnjak kreirao je model 'Smart Simplicity' koji omogućuje organizacijama da se na efikasan način bore protiv kompleksnosti i stvaraju dodanu vrijednost.
Na velikoj međunarodnoj konferenciji 'Stvaranje vrijednosti u svijetu povećane kompleksnosti' koju organiziraju COTRUGLI Business School i Lider publika će imati jedinstvenu priliku upoznati se s najvažnijim razvojnim trendovima u korporativnoj strategiji, organizacijskom dizajnu te upravljanju promjenama i vodstvu.
Riječima da je 'složeno novo normalno' Lana Dojčinović Matovina, izvršna direktorica COTRUGLI Business School otvorila je konferenciju.
Uz predavanja glavnog govornika, dr. Yves Morieuxa o pametnom modelu upravljanja i trendovima u društvenim i bihevioralnim znanostima koji su primjenjivi na vodstvo, na konferenciji će održati i okrugli stol o vodstvu u doba kompleksnosti na kojem će sudjelovati predsjednik Uprave Plive Mihael Furjan, izvršni direktor slovenskog Telemacha Adrian Ježina,operativni direktor Rafinerija i marketinga u Ini Stjepan Nikolić, generalna menadžerica Coca Cole HBC Adria Ruža Tomić Fontana, potpredsjednik Atlantic Grupe Neven Vranković i izvršni direktor Addiko banke Mario Žižek.
Koje ključne vještine treba razvijati kako bi tijekom cijele karijere ostali konkurentni izložit će Laurence Hollobon, predavačica s COTRUGLI Business School, dok će njezin kolega Terence Tse, izvanredni profesor financija na londonskoj ESCP Europe Business School, pozabaviti pozitivnim i negativnim utjecajem inteligentne automatizacije na biznis i društvo.