Suvlasnici marketinške agencije BBDO Zagreb Luka Duboković i Slaven Fischer zamijenili su pozicije. Duboković je sad predsjednik Uprave, a Fischer je član Uprave, u koju je ušao i Almir Okanović. On je treći suvlasnik zagrebačke tvrtke iz globalne mreže američkog BBDO-a, koji je većinski vlasnik (77 posto) i posluje u osamdesetak država.
– Duboko vjerujući u važnost poslovne izvrsnosti u komunikacijskom biznisu, kontinuitet u poslovanju te u njegovanje jedinstvene kulture agencije BBDO Zagreb, zamjena pozicija Fischer/Duboković u Upravi završni je akt višegodišnjeg plana generacijske tranzicije u menadžmentu Društva. Luka Duboković već je više od deset godina izvršni direktor BBDO-a Zagreb, pa je njegovo imenovanje na mjesto predsjednika Uprave logičan slijed u kontinuitetu daljnjeg razvoja kompanije – rekao je za Lider Slaven Fischer.
Upravljačka tranzicija bila je i prigoda za formalni ulazak Okanovića u Upravu Društva, s obzirom na to da kao glavni kreativni direktor agencije već godinama operativno sudjeluje u donošenju svih ključnih odluka u poslovanju i razvoju kompanije. U prošloj je godini BBDO u Hrvatskoj, kaže Fischer, zadržao ključne pokazatelje na razini 2019., a u tekućoj godini očekuju dvoznamenkasti rast prihoda i zaposlenih.