Gužve na recepcijama hotela prilikom prijava i odjava uskoro bi mogle postati prošlost jer je riječka tvrtka Alarm automatika razvila samoposlužni terminal, ABSmartKiosk, za brzu prijavu i odjavu gostiju.
ABSmartKiosk omogućava provjeru dokumenata u skladu s obveznom procedurom identifikacije gosta, skeniranjem putovnice ili osobne iskaznice i uspoređivanjem fotografije s licem gosta. Potom se automatski izdaje kartica, elektronički ključ koji omogućava pristup u sobu, a pri odlasku gost može gotovinom ili karticom na kiosku platiti troškove boravka.
U Alarm automatici ističu da se ABSmartKiosk može upotrijebiti i za reklamiranje dodatnih ponuda za goste te kupnju ulaznica ili vaučera za odabrane događaje. Terminal je integriran s recepcijskim softverom te su svi podaci o dolasku gosta i izdanim karticama odmah vidljivi na recepciji, kao što su na terminalu vidljivi svi podaci o rezervacijama.
– Hotelijeri su svjesni da je nova generacija gostiju navikla svoje potrebe rješavati putem aplikacija, odmah i bez čekanja, a ovaj sustav upravo to omogućava. Riječ je o proizvodu koji se može u potpunosti prilagoditi potrebama korisnika – rekao je Boris Popović, osnivač i predsjednik Uprave Alarm automatike.
Tvrtka je proizvela i sustav za videonadzor i automatski ulaz vozila gostiju na parkirališta, nazvan ABSistemPARK®. Oba je proizvoda Alarm automatika ponudila hotelskih kućama, a predstavit će ih na specijaliziranim sajmovima hotelijerstva i turizma u zemlji i inozemstvu.