Riječka tvrtka Alarm automatika za svoje je klijente razvila rješenje za automatsku, beskontaktnu provjeru valjanosti covid-potvrda. Riječ je o terminalu u koji je ugrađen softver za provjeru QR koda na potvrdama koji se jednostavno postavlja na ulaz u bilo koji zatvoreni prostor.
Nakon skeniranja potvrde na ekranu terminala prikazuje se je li ona valjana ili nije. Terminal može biti samostojeći ili relejnim izlazom povezan s vratima kojima upravlja, odnosno otvara ih kad je skenirana valjana potvrda. Podaci se ne pohranjuju nego se samo očitavaju pa je rješenje usklađeno s GDPR odredbom o zaštiti osobnih podataka. Skener očitava potvrde iz svih europskih zemalja.
Odlukom Stožera civilne zaštite covid-potvrda postala je obvezan dokument bez kojeg se ne može ući ni u jedan objekt u vlasništvu države, županije ili grada. Provjeru potvrda uvode i mnoge tvrtke kako bi svojim zaposlenicima, korisnicima, kupcima ili gostima osigurale okružje s manjom mogućnosti širenja epidemije, stekle prednost nad konkurencijom te smanjile troškove osoblja koje bi inače radilo na provjeri potvrda.
Prethodno je Alarm automatika razvila i rješenje za određivanje broja ljudi u prostoru, koje je u svoje izložbene paviljone uoči 'Interlibera' postavio Zagrebački velesajam, a koji će se njime koristiti na svojim sajmovima. Za brojenje ljudi upotrijebljene su specijalne 3D kamere Vivotek i snimači te softver za izračun i prikaz trenutačnog i dopuštenog broja ljudi u prostoru.