Riječki JGL ovih je dana prodao 200-milijunti proizvod jednog od najuspješnijih hrvatskih izvoznih brendova – Aqua Marisa.
Aqua Maris proizvodi na osnovi morske vode iz Jadrana na tržištu su prisutni od 1999. godine, to je potpuno prirodna linija koja broji 12 različitih proizvoda namijenjenih higijeni, prevenciji i liječenju bolesti gornjih dišnih puteva.
Samo prošle godine JGL je prodao više od 15 milijuna proizvoda Aqua Marisa, od čega na inozemnim tržištima čak 98 posto. Najbolji rezultati dolaze s ključnih tržišta kompanije – u Hrvatskoj i Kazahstanu Aqua Maris zauzima vodeću tržišnu poziciju, s 47, odnosno 54 posto tržišnog udjela. U Rusiji i Ukrajini brend zauzima drugu poziciju s po 26 posto tržišnog udjela, a nedavno su ga bjeloruski potrošači pozicionirali kao broj jedan prirodni proizvod za higijenu nosa.
– Aqua Maris danas je zastupljen u više od dvadeset zemalja svijeta, a tijekom 2019. ostvario je neto prodaju od 260 milijuna kuna, što je porast od 16 posto u odnosu na godinu prije. Najveći apsolutni rast prodaje u odnosu na prethodnu godinu ostvaren je na tržištu Rusije, gdje je prodaja porasla za 17 posto – ističe glavni izvršni direktor JGL-a Mislav Vučić.
Ukupni prihodi JGL Grupe u 2019. dosegnuli su 932 milijuna kuna, zabilježen je 14-postotni rast prihoda od prodaje te dvoznamenkasta EBITDA marža, koja je iznosila 15 posto. Dobit JGL Grupe poslije oporezivanja iznosi 78 milijuna kuna.