Posljednja konferencija koja je održana u organizaciji Lider medije uživo, prije izbijanja korona-krize, bila je naša tradicionalna konferencija Budućnost obiteljskih tvrtki. Sudionicima te konferencije dali smo priliku da ujedno budu i sudionici prvog online okupljanja, putem aplikacije Zoom, koje je održano danas.
U suradnji s našim partnerima Adizes SEE i CEPOR, organizirali smo online skup 'Obiteljske tvrtke – što sad?', druženje na kojem se okupilo četrdesetak sudionika s ciljem da međusobno podijele iskustva nenadano stečena u proteklih mjesec dana. Uz 'zabranu' širenja defetizma i panike, razgovaralo se o tome kako se obiteljske tvrtke, od najmanjih do vrlo velikih, snalaze u ovoj situaciji, koje korake poduzimaju kako bi je prebrodile uz što manje štete te kako rješavaju izazove koji su im se pojavili doslovno preko noći u organizaciji poslovanja, odnosu s klijentima, dobavljačima i zaposlenicima te u upravljanju financijama.
Nije to bio ni klasičan webinar niti klasičan panel. Uvodno izlaganje održao je Boris Vukić, partner u Adizes-u SEE, a potom su sudionici razvrstani u šest zasebnih virtualnih soba gdje su održane diskusije, koje su rezultirale zaključcima iznesenim na zajedničkom završnom sastanku.