Kompanija Amazon odlučila je proširiti svoj modni biznis otvaranjem lanaca trgovina. No, budući da je riječ o tehnološkom divu, na novim će prodajnim lokacijama ponuditi i jedan tehnološki 'twist'. Kupci će se umjesto na vlastiti um moći u izboru odjeće osloniti na - algoritam. Naime, u njihovoj prvoj trgovini Amazon Style koju su odlučili smjestiti u Los Angeles, bit će postavljene vješalice s odjećom, a kupci će skeniranjem modela, koristeći Amazonovu aplikaciju, birati boju i veličinu modela. Kako bi probali odabranu odjeću, kupci će stati u virtualni red, a mobitel će im javiti kad su svlačionice slobodne. Jednom kad uđu u svlačionicu, odabrana će ih odjeća već čekati, a oni će moći nastaviti isprobavati i drugu bez da u i jednom trenu izađu iz prostorije.
Premašili Walmart
Točnije, jednim klikom na pametnom telefonu, osoblje će im donositi nove proizvode, a algoritam na aplikaciji nuditi nove opcije u skladu s njihovim dotadašnjim izborom ili na osnovu prethodno ispunjenog upitnika o stilskim preferencijama. Kako prenosi Reuters, u Amazonu to nazivaju 'čarobnim ormarom' te su uvjereni da će ovaj način kupovine značajno poboljšati iskustvo, jer, kako su izjavili, 'ne bi uvodili nikakve promjene u način na koji se kupuje u fizičkim trgovinama da te promjene doista nisu na bolje'.
Da postoje velike šanse da će kupci doista prihvatiti ideju o 'čarobnom ormaru' svjedoči podatak da Amazon, unatoč prognozama nevjernih Toma, postaje sve popularnija online destinacija za kupovinu odjeće i obuće američkih kupaca. Posljednji podaci pokazuju da je kompanija u kategoriji mode premašila Walmart, a osim što u svoje Amazon Style trgovine planiraju uvesti spomenutu tehnološku inovaciju, ponudit će preko stotinu brendova (još uvijek nije poznato o kojim brendovima je riječ). Također, planiraju ukinuti klasične redove na blagajnama i to tako što će se proizvodi moći platiti na licu mjesta koristeći biometrički sustav Amazon One.