Glumica Scarlett Johansson priključila se moru slavnih koji su odlučili okušati se u lukrativnoj beauty industriji. U lipnju prošle godine najavila je da razvoja svoju liniju kozmetičkih proizvoda, a jučer kreirala Instagram profil na kojem je predstavila brend – The Outset.
Kako je zapisala u objavi, tijekom karijere bila je zaštitno lice nekoliko luksuznih brendova i sva su ta iskustva bila predivna. No, čini joj se da bi tada svaki put igrala neki lik, a s njenim sazrijevanjem došla je i želja da kreira nešto svoje; brend koji će odražavati njeno pravo ja. Iako još uvijek nije predstavila svoje prve proizvode, iz objavljenih se fotografija da naslutiti da će The Outset biti eco-friendly brend i koristiti sastojke na bazi bilja.
Investicija Najafija
Kako prenosi Forbes, paralelno s objavom glumice, Kate Foster je lansirala svoj Instagram profil i predstavila se kao suosnivačica The Outseta na čijem je razvoju, zajedno s Johansson, radila pune dvije godine. U novoosnovanoj kompaniji, Foster, inače osnivačica brenda SwearBy, obnašat će funkciju izvršne direktorice, dok će Johansson biti predsjednica Uprave.
U The Outset je, prema pisanju Forbesa, između pet i 10 milijuna dolara uložio privatni fond Najafi Companies čiji je osnivač Jahn Najafi ujedno i suvlasnik NBA kluba Phoenix Suns. Osim što taj biznismen ulaže u sportske kompanije poput StubHub i BodyBuilding.com podržava i slavne u njihovim lifestyle avanturama pa je tako financijski podržao Pattern Beauty, glumice Tracee Ellis Ross i brend torbi Beis, glumice Shay Mitchell. S Ousetom Johannson slijedi put svojih selebriti kolegica – Jessice Albe, Gwyneth Paltrow, Jennifer Lopez i Rihanne (lani je postala i milijarderka) koje u svojim beauty brendovima igraju na kartu 'čistih' sastojaka, jednostavnosti i inkluzivnosti.