Koža je naš najveći organ i zdravlje kože nije samo pitanje estetike, već ima i veliku važnost za očuvanje cjelokupnog zdravlja i dobrobiti. Ova je jednostavna filozofija misao vodilja kultnog francuskog dermokozmetičkog brenda Vichy, koji gotovo čitavo stoljeće pomaže ženama i muškarcima svih životnih dobi da učinkovito brinu o svojoj koži te da se u njoj osjećaju dobro.
U srži ovog brenda su iste vrijednosti na kojima je osnivač dr. Prosper Haller 1931. godine, otkrivši ljekovita svojstva mineralne vulkanske vode, postavio temelje francuske dermokozmetike povezujući zdravlje i ljepotu. Vichy ekspertiza zasniva se na znanosti i to je jedan od razloga zašto ovaj brend, kao dio L’Oréal grupe, već desetljećima uživa povjerenje korisnika.
Podrška ženama u svakoj životnoj dobi
Timovi stručnjaka, u kojima su vrhunski dermatolozi, biolozi i farmaceuti, neprestano razvijaju i poboljšavaju efikasne, sigurne formulacije u nekoliko linija za koje je klinički dokazano da doprinose zdravom izgledu kože, za koju znamo da je najveći organ tijela i svojevrstan pokazatelj općeg zdravlja.
- Briga za zdravlje u Vichyju započinje brigom o koži, a u Vichyju je briga o koži utemeljena na suradnji s vrhunskim stručnjacima te smo posebno ponosni što je Vichy brend kojeg preporučuje više od 50.000 dermatologa diljem svijeta. Naša uloga je educirati ljude o tome kako brinuti o zdravlju da bi se osjećali dobro i osnaženo u svojoj koži, u svakoj životnoj fazi. Zbog toga nam je izuzetno drago što smo jedan od generalnih sponzora konferencije Žene u biznisu. Prepoznali smo vrijednost ovog događaja koji ženama pruža mjesto i priliku za razmjenu iskustava, prepoznavanje i stvaranje novih razvojnih i poslovnih prilika, a upravo su takve snažne žene inspiracija svemu onome što u Vichyju svakodnevno stvaramo i razvijamo. Vichy će ostati vjeran svojoj misiji da podrži žene u svakoj životnoj dobi kako bi hrabro koračale ka cilju s još više samopouzdanja - poručuje Nika Tomić, regionalna Vichy brend direktorica.
Pionir istraživanja o ekspozomu kože
Vichy je u istraživanje uložio dugi niz godina, što je omogućilo da ponudi širok spektar proizvoda namijenjenih različitim potrebama kože, tipovima kože i životnoj dobi. Prilikom razvoja formulacija, Vichy se oslanja na znanost o ekspozomu, u kojoj je pionir.
Ekspozom je znanstveni koncept koji obuhvaća sve vanjske i unutarnje čimbenike koji utječu na zdravlje kože tijekom života i nitko ga nije tako detaljno istražio kao Vichy. Faktori kao što su zagađenje, manjak sna i UV zračenje odgovorni su za 80% vidljivih znakova starenja kože te se na osnovi ovih saznanja razvijaju proizvodi koji pomažu u hidrataciji, očuvanju barijerne funkcije i minimiziraju štete uzrokovane ekspozomom. Osim toga, ovo znanje, ali i dubinsko razumijevanje hormonalnih i drugih promjena kroz koje prolaze žene u menopauzi pomoglo je Vichyju da razvije posebne formulacije za obje faze ovog životnog perioda – perimenopauzu i postmenopauzu.
Na dinamičnom tržištu anti-age proizvoda, Vichy je jedan od vodećih dermokozmetičkih brendova u svjetskim ljekarnama. Tu poziciju će, izgledno, dodatno učvrstiti dugo iščekivani proizvod koji se u ljekarnama na našem tržištu pojavio ove jeseni. Riječ je o Liftactiv Retinol Specialist serumu koji je, sudeći po prvim komentarima, nadmašio i uvijek visoka očekivanja.
Inovacije na temelju znanosti
Učinkovitost seruma s retinolom ispitana je u jednoj od najdugotrajnijih kliničkih studija u trajanju od pet mjeseci. Rezultati su pokazali značajan napredak u ublažavanju svih vrsta bora, čak i onih najdubljih: 25 posto manje mrštilica, 24 posto manje bora oko očiju, 21 posto manje bora smijalica između usta i nosa, 20,1 posto manje bora na čelu i čak 33 posto manje bora oko usana.
Na temelju novih tehnologija, koje pružaju ranije nezamislive mogućnosti u razvoju, testiranju i usavršavanju formulacija, razvijena je i Liftactiv Collagen Specialist dnevna krema s prokolagen peptidima. Ona tri puta efikasnije nadoknađuje gubitak kolagena u koži u odnosu na prethodnu verziju i, uz obavezno nanošenje SPF-a, preporučuje se kao dnevni dio anti-age protokola, nakon večernje rutine s Retinol Specialist serumom.
Posvećen cilju održivosti, kao i učinkovitosti i sigurnosti proizvoda, Vichy proizvode razvija u skladu s poštivanjem okoliša i oslanjajući se na napredak u zelenim znanostima. Na razini cijele L’Oréal grupe, do 2030. godine čak 95 posto sastojaka bit će dobiveno iz obnovljivih biljnih izvora te će 100 posto formula biti u skladu s brigom za okoliš.
Osim brige za okolinu u kojoj posluje, Vichy, kao dio L’Oréal grupe, prepoznaje važnost stvaranja balansa između privatnog i poslovnog života te podržava inicijative koje promiču fleksibilnost i dobrobit na radnom mjestu, stvarajući prilike za ostvarivanjem najboljeg u oba svijeta.