Polazeći od 'insighta' da mnoge žene od sportskih aktivnosti odbija činjenica što ne mogu pronaći adekvatan grudnjak, sportski div Adidas lansirao je novu liniju sportskih grudnjaka koju prati i marketinška kampanja. No, ono što ju, prije svega, razlikuje od njihovih dosadašnjih i reklama konkurencije jest što su objavili fotografije koje se inače ne smiju prikazivati na društvenim mrežama. Riječ je, dakako, o golim ženskim grudima koje, iz nekog razloga, sablažnjavaju ćudorednu javnost pa su ih platforme, jednostavno, odlučile zabraniti.
No, unatoč tom jasnom pravilu, Adidas je odlučio na društvenim mrežama, ali i billboardima objaviti ne jedan već 25 pari ženskih dojki različitih oblika i veličina.
Reakcija publike
Kako je Adidas podijelio s medijima, nova linija sportskih grudnjaka sadrži čak 43 različita dizajna te su uvjereni da će potrošači uspjeti pronaći komad koji im savršeno odgovara. Također, podijelili su i fotografije tragova koje neodgovarajući grudnjaci ostavljaju na ženskom tijelu naglašavajući tako bolan problem neadekvatnog 'fita'.
Kampanja je, očekivano, digla buru na društvenim mrežama jer 'što ako toliko golih grudi vide djeca' na što je kompanija odgovorila izjavom da se 'bore za normalizaciju ljudskih tijela i trude se inspirirati buduće generacije, učiniti da se osjećaju samouvjereno i budu lišeni srama'. Iako je prilično paradoksalno da obnažene grudi još uvijek dižu više prašine nego nasilje ili govor mržnje, Adidasu valja čestitati na hrabrosti.