Nakon što je za ovo ljeto najavio obnovljene modele Giuliju i Stelvio, Alfa Romeo sada je virtualno predstavio i njihove sportske izvedbe Quadrifoglio. Iako vizualne promjene nisu u prvom planu, prave promjene dogodile su se u unutrašnjosti obaju automobila.
Što se pogona tiče,sve je ostalo isto, što i nije loše jer je riječ o vrlo moćnome 2,9-litrenom twin-turbomotoru V6 koji razvija 510 KS i 600 Nm okretnog momenta.
Inteligentna rješenja
Motor je uparen s osmobrzinskim automatskim mjenjačem. Modeli se razlikuju po tome što Giulia Quadrifoglio ima pogon na stražnje kotače, a Stelvija Quadrifoglio na sva četiri. Oba modela i dalje imaju standardni sustav Alfa Active Torque Vectoring. Oba su modela odsad opremljena i sustavom ADAS koji je Alfa Romeo razvio u suradnji s Boschem, a koji nudi drugu razinu autonomne vožnje.
Oba automobila dijele sustave poput aktivnog tempomata, sustava za prepoznavanje umora, inteligentne regulacije brzine, sustava za pomoć na autocesti i sustava za aktivno otkrivanje mrtvoga kuta. Novost su i Akrapovičev ispuh od titana te malo drukčija stražnja svjetla. Tu su također prednja rešetka hladnjaka u obliku slova V i stražnji spojler napravljen od karbonskih vlakana.
Mnogo novosti
Unutrašnjost obaju automobila znatno se promijenila. Mnogo je novosti, ali u prvi plan iskaču kožnati volan i mjenjač te redizajnirana središnja konzola koja sad ima više prostora za pohranu. Tu su i sigurnosni pojasovi u bojama, crvenoj ili zelenoj, za koje ipak treba nešto nadoplatiti.
Novi je i sustav infotainmenta od 8,8 inča, naravno, osjetljiv na dodir, koji dolazi s novim softverom na kojemu se mogu vidjeti i razne informacije o motoru automobila.